生活科技

上門 +洗被 + 存倉 ! 冬天比番你 – 香港「冬床快洗」解決土地問題

Published by
Grace
Share

呢個星期啲天氣開始回暖,但香港人邊有位晾被,最麻煩係將被摺好搵位放。順豐與陽光洗衣新服務解決呢推問題,幫你上門拎張被去洗,洗完仲可以唔使即刻拎走,順豐做埋儲存,慳返屋企啲位出黎,解決少少土地問題。到你覺得凍,想搵返張厚被出黎,就可以同返佢地講,第二日就可以送返張被俾你。

順豐預留倉位放 4 萬張被

順豐速運香港區總經理黃建佳表示,他們位於青衣的順豐亞洲物流中心有 30 萬呎用來做存倉,有很多空間發展,所以今次聯同陽光洗衣合作推出「冬床快洗」服務,當中包括儲存被鋪,他們初步預計可以容納到 4 萬張被,如果需求殷切,就會考慮開放多啲位置俾呢個服務。

順豐速運香港區總經理 黃建佳

O2O 服務方便全港市民

同時,為了方便更多市民,除了可於就近的順豐/陽光洗衣實體店下單,更可以從他們的網站登記下單,實行 O2O 應用,派送員會上門收被,送到陽光洗衣清洗。收費方面一張單人羽絨被約 193 元,包來回運費及洗衣費,而倉存服務則按時間收費,存三個月或六個月分別是 110 元及 180 元,大約一日一蚊。

(左起)順豐速運門店業務部負責人 劉冰然,順豐速運香港區總經理 黃建佳,陽光洗衣執行董事 黃達強,陽光洗衣集團總監 江麗萍。

洗被小貼士:曬被、打鬆棉被

陽光洗衣總監江麗萍表示洗被的過程之中,最重要的是「焗被」的過程,因為有助殺菌,做到放在太陽下曬被的效果。她同時提醒自行清洗及儲存被鋪的市民,切勿為了「慳位」而將已入袋的被鋪抽真空,因為會影響被內保暖物料的分佈,降低保暖效果,反而在使用前打鬆棉被有助空氣進入被中,加強保暖。

同事依莉詩最近都試左個焗被小家電,方便自己係屋企就做到焗被的效果,可以留意埋依莉詩的「曬被寶」評測呀!

順豐的存倉有濕度及溫度監控,確保洗乾淨的被鋪在衛生的環境中儲存。
Published by
Grace