生活科技

屋企免費睇決賽!今年歐聯、歐霸決賽 YouTube 睇得到

Published by
Edward
Share

作為球迷,相信大家都知道兩個頂級歐洲盃賽,即是歐洲聯賽冠軍盃(簡稱:歐聯)及歐洲霸者盃(簡稱:歐霸)的 4 隊決賽隊伍已經揭曉,而作為皇馬、馬體會、利物浦及西維爾的支持者,家中又無裝收費電視的話,可能已經煩緊要點先睇到決賽直播。但今年大家唔洗煩啦,因為英國的 BT Sport 決定在 YouTube 免費播放兩項盃賽的決賽,大家透過 YouTube 就可以免費睇到!

當然,各位香港的球迷也不要太快開心住,因為始終播映權在英國的 BT Sports 手上,現在仍未知道他們會否封鎖只限身處英國的網民才能收睇,但理論上應該未必會作如此限制的。如果最終可以免費睇,相信這 4 隊的球迷,應該會超級開心吧,因為可以在家中買定薯片花生啤酒汽水,同朋友一齊見證愛隊捧盃一刻,唔洗出街同人鬥迫,爽呀!

最後提提大家,歐霸的決賽將會在香港時間 5 月 19 日凌晨上演,而歐聯決賽就會在香港時間 5 月 29 日凌晨開波,唔好記錯時間哦!

來源:BBC


相關文章:
  • YouTube 再打擊廣告攔截器 範圍擴大到第三方應用程式
  • Instagram 廣告收入超 YouTube 法庭文件披露其優勢近年一直持續
  • YouTube 警告 OpenAI 違反使用守則 Sora 模型可能使用了其影片作訓練

  • Published by
    Edward