玩樂好去處

贏在體驗中學習 • unwire 週末好去處

Published by
依莉詩
Share

呢個星期大家都講緊「贏在子宮裡」、「贏在射精前」,計我話上多多興趣班都唔夠小朋友親身去摸去玩,再由父母從旁協助有用。今日就介紹幾個親子活動俾大家,當中有唔同的體驗活動,認識香港玩具業、腸道健康等等,相信小朋友可以學到好多嘢呢!

銀の文房具「玩具市集」

出咗篇訪問之後,唔少讀者都表示想去 銀の文房具 ,奈何平時只接受團體預約,而今個星期就係難得一見的機會啦!銀の文房具會係 6月25 – 26日舉行玩具市集,唔單止有文具展示,更會有台灣著名玩具收藏家大D 1982小時候 同 鍾老闆 等同好展示的懷舊玩具同卡通人物玩具精品。有咗咗好的題材,加埋父母同檔主們的交流,小朋友就可以從中了解到「香港制造」的玩具歷史,更有可能會更加珍惜自己的玩具添!

 

日期:2016年6月25日 ‑ 26日 (下午1時 ‑ 6時 )

地點:銀の文房具 》新蒲崗五芳街27-29號 永濟工業大廈1樓1B

夏日微旅程 – 童行同感

小朋友除咗鍾意玩玩具,仲係天生的旅行家,對世界好奇、愛在生活中探索。而呢個以米、竹、田野及樹木為主題的「夏日微旅程 — 童行同感」,帶領大家在社區或自然環境中觀察、感受、思考、味嚐,探索感官的無限可能。而最重要係無論參加「米」整雪糕手作坊、廢棄卡板講故事、竹篾試車場 定 泥匠小畫家 都係免費,相信會令 3-11歲小朋友享受玩遊戲的原始樂趣。

 

日期:2016年6月26日 (下午2時 ‑ 5時)

地點:PMQ 元創方 》香港中環鴨巴甸街35號

「肚仔輕鬆體驗嘉年華」大型BB腸道立體展

如果小朋友仲係細,都有活動啱佢地架!呢個「肚仔輕鬆體驗嘉年華」除咗 BB 有得玩之後,父母可以同 BB 一齊走進超過十二米長的巨型 BB 身體隧道中,體驗口腔、胃部、小腸等各個展區,全面認識人體消化系統,令 BB 由內而外健康成長。另外,仲有 BB 肚仔按摩班、親子肚仔瑜伽操、故事劇場等活動。父母了解咗 BB 消化系統,咁就算寶寶不說,你都知佢地心裡苦啦!

 

 

日期:2016年6月24日 (中午 ‑ 下午8時)、2016年6月25日 (上午10時 ‑ 下午8時)

地點:愉景新城 1/F 天幕大堂及露天廣場 》香港荃灣青山公路荃灣段398號

資料來源:Timable

Published by
依莉詩