玩樂好去處

海洋公園夏水禮! 依莉詩玩轉 6大遊戲濕身迎夏日

Published by
依莉詩
Share

7月就快到,又係暑假的來臨!今年全身佈滿氣孔的海綿寶寶取代熊大的工作,嚟到海洋公園係夏水禮同大家玩濕身。今日我依莉詩就率先去咗玩啦!來吧!Let’s get wet!

濕身必玩怡慶坊大本營

今年其實同上年夏水禮差唔多,主要活動都係怡慶坊舉行,地方唔大,而且設施無乜新意,只係將 Line Friends 換成海綿寶寶。不過如果上年未玩過,又或者暑假打算約班 Friend 入海洋公園的話,都不失為一個好節目。

 

1) 濕身前做足熱身 -激光迷陣

係濕身之前,不如先做下熱身。進入漆黑的房間內,在激光中穿梭,以最好的新手、用最快的速度,按下發光按鈕。雖然個人賽要係限時 30秒內避開縱橫交錯的激光陣,按下多個按鈕都幾特別,而且好有新鮮感,不過既唔會濕身,又無海綿寶寶,好似同夏水禮無乜關係。相反,房間的冷氣都幾凍,如果玩到濕晒身先入去都幾易病。我玩完都打咗幾個乞痴。

▲ 要在激光中穿梭,真係無番咁上下身手都唔得。不過記住,如果濕晒身先嚟玩呢過,幾好身手都未必敵得過病魔啊!


相關文章:
  • Microsoft 夥拍動畫《海綿寶寶》 推出特別版 Xbox Series X 遊戲主機

  • 2) 享受被泡泡包圍的感覺 - 珍寶肥皂泡工場

    外國不時都有巨型泡泡表演,利害的仲可以同時用泡泡包住幾個人,睇到都好想試下被泡泡包圍的夢幻感覺呢!而今年夏水禮另一個新設施就係「珍寶肥皂泡工場」。只要企定定係中間,一拉手掣就可以自製巨型泡泡包圍自己。雖然泡泡範圍不算大只係包到一個人,但我無論慢慢拉,定係好快咁拉,泡泡好快就爆了。我睇要成功包住自己,應該需要很多耐性。

     

    ▲ 泡泡瞬間即逝的速度比起相機快門還要快,要成功捕捉真係超有難度!

    3) 最原始的沖擊 - 超級巨沖

    幾乎每個水上樂園最受歡迎又最原始的一定係水桶,係下面靜靜等待水桶注滿水,再好似瀑布咁一次過倒落個身到,果種衝擊同快感真係會愈玩愈過癮。而今年的「超級巨沖」旁邊仲放咗海綿寶寶同派大星,小心影影下 selfie 被照頭淋啊!

     

    ▲ 雖然呢個水桶的規模同水上樂園相差一大截,不過已經算係夏水禮入面最刺激的遊戲。

    4) 狂浸泡泡浴 - 泡泡狂熱

    另一個上年受歡迎,今年仍然有的就係「泡泡狂熱」。係強勁音樂節拍和動感燈光下玩泡泡池,令人心情都興奮起來。不過泡泡要少到某一個程度先會再落泡,所以想有被泡泡包圍的感覺就要睇彩數啦!

    5) 純粹為濕而濕 - 幻彩噴泉陣

    呢個七彩的噴水其實無乜特別,純粹為濕而濕,不過小朋友就好鍾意玩啦!

     

     


    相關文章:
  • Microsoft 夥拍動畫《海綿寶寶》 推出特別版 Xbox Series X 遊戲主機

  • 6) 水戰大激鬥

    上年必玩的射水彈今年繼續!不怕神一般的對手,遇著高技術敵人避得切都未必會濕,但只怕豬一般的隊友,事關水彈射唔出去隨時自爆,就一定濕晒。所以係度俾個 tips 大家,一上好水彈就好立即微微向上拉,唔係個水彈碌咗落地就會砰一聲了。

     

    夏日童樂手作坊

    濕完身,小朋友可以到威威天地以 $50-90 ,參加「夏日童樂手作坊」,同輕黏土製作獨一無二的海綿寶寶鎖匙扣。因為大部份組件都可以用模具整出嚟,所以唔會走樣走得去邊,所以整要都幾有成功感架!

     

    ▲ 除咗海綿寶寶,仲有派大星揀架!

    ▲ 威威天地的遊戲攤位就有海綿寶寶同派大星毛公仔仲獎品,我就覺得中間的掟波最易玩。掟咗兩籃波,中咗一個細獎一個珍寶獎啊!

     

     ▲ 彩繪方面,當然唔少得加咗海綿寶寶圖案比大家揀啦!

    海綿寶寶主題美食

    而園內多間餐廳同小食亭亦換上海綿寶寶主題的繽紛佈置,同推出多款賣相精美的海綿寶寶主題素食菜式,不但健康清新,同時滿足相機和肚皮。

    ▲ 海綿寶寶奇幻歷險美食套餐 $198 元

    ▲ 香芒三重奏、咖啡朱古力布甸、木糠布甸、楊枝甘露布甸 $35/each

    ▲ 海綿寶寶芒果慕絲蛋糕 $358/2lb


    相關文章:
  • Microsoft 夥拍動畫《海綿寶寶》 推出特別版 Xbox Series X 遊戲主機

  • 依莉詩:「無咗滑梯似小朋友樂園」

    坦白講,今年夏水禮其實同上年差唔多,只係將 Line Friends 換成海綿寶寶,設施上不但無乜新意,連刺激的滑水梯同好玩的水韆鞦都無埋,換來的激光迷陣同肥皂泡工場與夏水禮又好似無乜大關係。不過如果上年未玩過,又或者暑假打算約班 Friend 入海洋公園的話,都不失為一個好節目。但都想提提大家,根據上年的經驗 (因為今日更衣室未有開放) ,更衣室非常簡陋,而且臨時儲物都比較貴,所以我會建議大家先到海洋公園正門入口的洗手間換衫後,再到對面的儲物櫃租 locker,容量比較大之餘,可以多次存取啊!

     

    海洋公園夏水禮
    日期:2016年 7月1日 至 8月28日
    地點:海洋公園 (3923 2323)

    相關影片:


    相關文章:
  • Microsoft 夥拍動畫《海綿寶寶》 推出特別版 Xbox Series X 遊戲主機

  • Published by
    依莉詩