獨立評論

港女科技一週:吓?港女轉職「小農女」?!

Published by
Grace
Share

細個打機除咗玩《寵物小精靈》,港女仲好鍾意玩《牧場物語》㗎!我仲好記得嗰陣放緊暑假,港女同細妹會分工合作,一個睇住攻略,一個控制遊戲角色。遊戲入面要種菜,養馬養牛養雞,釣魚,仲要入城招呼街坊同小精靈,勁多嘢做,一玩就幾個鐘!但亦因為咁,好容易就消磨到啲時間,暑假過得好快。

《牧場物語 礦石鎮的夥伴們》

港女而家大個咗就好少打機喇,不過其實真係有舖癮,成日想搵啲植物種下。以前讀中學嗰陣,學校會俾啲種子你拎返屋企,試過種花、種蕃茄仔。嗰時喺無人幫忙嘅情況下,都真係種到老師要求嘅結果。但自從開始返工,就種乜都死(真係連仙人掌同多肉植物都死),真係唔知係我打理得唔好定係咩原因啦,加上留係屋企嘅時間極少,搞到我都少咗種嘢。

我都曾經試過喺公司種花,不過唔夠陽光,死左…

不過,當最近港女去咗訪問一間搞高科技養殖場嘅 Startup 之後,就重新燃起我做「小農女」嘅慾望喇(笑)。港女做完嘢,就上網搵下啲有關 歸隱田園 高科技耕作嘅資料,竟然俾我發現美國有人做左個 FarmBot 「機械人」出黎!播種、淋水、除草,全自動化不特止,佢呢個 DIY FarmBot 仲連接一個軟件平台,俾你可以遙距控制,係「精準農業」(Precise Agriculture)的入門版,俾新手一試自給自足的樂趣,而且 FarmBot 仲係 OpenSource 架添,功能好彈性。

FarmBot 軟件個介面真係好似以前玩《牧場物語》/ Facebook 種菜 Game 咁,揀好每一格種咩,佢就會自動幫你播種、淋水、施肥,你就坐享其成。可惜吖,港女想做靠呢個 FarmBot 做「小農女」都唔得呀,哪有地?人地美國就話屋企外面有個大花園啫,我屋企… 不要再說了!

FarmBot 可以分析到雜草(紅圈),幫埋你除草。

但講真,港女鍾意種嘢,其實唔多唔少都係因為鍾意親力親為,可以消磨時間。一路照顧住佢,睇住佢由一粒種子,到發芽、長高、長葉、開花、結果,就好似睇住自己啲仔女長大咁,好治癒。如果個 Bot 可以取代人手,就達唔到我想要效果啦。不過如果有機會,港女都想一嚐做「小農女」嘅滋味,唔知水哥會唔會去實測呢部 FarmBot 呢,叫佢預埋我先(奸笑)!

Published by
Grace