獨立評論

港女科技一週:大鄉里遊海洋公園

Published by
Grace
Share

啱啱呢個週末,港女嘅好姊妹生日,我地就去咗海洋公園玩咗一日。雖然經常喺網上睇到有關海洋公園的新聞同埋依莉詩實測,但原來睇新聞同入場親身去玩係完全唔同。港女係大鄉里,唔玩由自可,去到我先發現海洋公園變咗好多…

面積大咗呢啲廢話就唔講喇(不過大咗即係要玩嘅地方多咗,結果就係玩完成身散晒?),港女發現園內有好多 WiFi 熱點,但係唔會用㗎囉,去玩仲㩒電話咩?

另外,動物館入面多咗好多 動物 互動展品,而且仲好好玩!例如鯊魚館入面有個 TLCD Mon(透明螢幕),入面放條鯊魚模型,螢幕上就可以俾小朋友睇到鯊魚不同的身體部分有咩功用,港女咁大個都想玩埋一份,哈哈。

睇返資料,應該係兩年前重新開館嗰陣就加入咗呢啲展品嘅~係咪好高科技呢?講真又唔係嘅,都只係個 touch mon 啫… 但可能港女同埋好姊妹真係太耐無去過,同時被一般博物館嘅展覽洗咗腦,無諗過海洋公園會有玩得嘅互動展品,所以有少少驚訝。

好多小朋友圍住玩架,撥下個 Mon 可以幫鯊魚照 X 光喎,啲 Graphic 又靚,雖然小朋友睇唔明啲字,睇下圖都開心吖!

不過,呢啲 TLCD 展品好易出現故障,尤其海洋公園一日有咁多人次去玩,當日就有一個壞咗。好在佢都醒,放多幾個喺度俾人玩,一個壞咗可以玩住第二個先。

仲有一樣幾搞笑嘅事情,玩到天快黑的時候,我同好姊妹因為太攰諗住搵個地方坐下,咁啱見到有個類似「劇院」嘅地方有好多人排隊,咁我地就諗住順便入去坐下啦。臨入去之前有個哥哥就 brief 我地,講「不准拍打餵食」個啲開場白,當時我地仲以為佢講嗰啲野就好似迪士尼「我地即將進入奇妙世界」嘅對白,因為睇個門口完全無諗過入面會做咩,以為入去坐喺度睇片。

一入到去,首先企咗喺度 5 分鐘睇咗條唔知做咩嘅短片,我地仲心諗,「下!無得坐嘅!」睇完短片又叫我地走,以為自己中咗伏。再入去先發現原來我地誤打誤撞去咗睇樹熊同袋鼠,港女真係好白痴?呢個南澳動物館其實幾好,有好多互動遊戲俾小朋友玩同認識生態,好適合一家大細一齊去睇。不過唔知係佢特登定係港女傻仔,我喺個館出面真係唔知道入去會有樹熊同袋鼠睇囉 LOL

點睇都唔似係入去睇動物囉…
我見到啲小朋友係好興奮,雖然我都想玩,但無謂同小朋友爭啦 XD
Published by
Grace