評測

依莉詩試用 NeuroOn 眼罩 瞓 2 個鐘等於瞓 8 個鐘? 深層睡眠增加更精神

Published by
依莉詩
Share

經過 Pokemon Go 同 iPhone 嘅日夜洗禮,編輯部嘅同事個個唔夠瞓到喪屍咁嘅樣。最近我依莉詩就搵到個神奇眼罩,聲稱瞓兩個鐘就好似瞓咗八個鐘咁精神,到底係咪真係咁勁呢?

眼罩質料舒適

呢個眼罩其實 2013 年已經喺 Kickstarter 集資成功,但就遲遲未有實物,到最近香港終於有現貨賣。眼罩外表上只係一個厚少少嘅普通布眼罩,使用抗過敏嘅布質同海綿製成,所以外型無想像中咁型,不過內有一個可以隨時拆除嘅傳感設備,監察自己嘅腦電波、肌肉活動同眼球運動,以監控睡眠質素。眼罩帶上眼都幾舒適,唔會太焗,戴著瞓一整晚,點轉姿勢都唔會阻,仲可以遮擋大部份的光線。不過如果可以調校鬆緊就會更好,避免瞓醒嘅時候唔知眼罩飛咗去第二度。

▲ 眼罩的包裝非常簡單,只係用卡紙盒裝住眼罩同 USB線。

▲ 外表上就係一個厚少少嘅普通布眼罩,並唔似科技產品。

▲ 特別在於眼罩內有一個可拆除嘅傳感設備。

Apps 監察睡眠質素

眼罩內嘅傳感設備不但會收集腦電波、肌肉活動同眼球運動,更可以連接手機 Apps 了解自己的入睡時間、睡眠質素同睡眠模式。連接的步驟相當簡單,只要開啟傳感設備,再係 Apps 選擇睡眠模式同調鬧鐘,按下開始睡眠嘅掣就可以瞓覺,不過 Apps 需要長期開著,如果習慣熄手機瞓的朋友就未必鍾意了。

 

▲ 每次瞓之前都需要喺 Apps 按下開始睡眠嘅掣,而且需要長期開著,看來唔可以熄手機瞓了。

▲ 傳感設備以矽膠包住電路板,只有 3個接觸點貼住眉心位置。

▲ Apps 會記錄每次的睡眠時間、睡眠深淺度同心跳,雖然數據同我本每日戴的智能手錶有好多差異,不過都可以參考一下。

光療調節睡眠週期

只係了解自己的睡眠習慣當然未夠,傳感設備內有兩粒 LED燈放在雙眼位置,瞓覺的時候燈光會轉變以喚醒沉睡中的你,令睡眠由大家慣常嘅單相睡眠(Monophasic)轉為多相睡眠(Polyphasic),把一整個睡眠分開為不同階段,從而增加深層睡眠嘅時間。同時,眼罩會喺用家處於最淺層睡眠嘅時候叫醒自己,咁就算瞓得少,起身果陣都唔會攰。除了一般嘅起床模式外,眼罩仲提供倒時差模式、小憩模式及生物時鐘調節模式,方便忙碌生活的都市人可以提高補眠的效果,甚至調整生理時鐘。

▲ 眼罩會透過 LED燈喺處於最淺層睡眠嘅時候叫醒你,咁起身果陣就唔會攰。

▲ 使用一整個晚上後,發現當中深層睡眠的時間的確增加了,起身時亦更加精神。

依莉詩:「戴眼罩瞓好唔慣」

雖然呢個眼罩嘅質料都算舒服,不過我始終無戴眼罩嘅習慣,所以幾夜測試都失敗,不但起身時眼罩唔知飛咗去邊,仲因為擔心佢甩,一晚醒幾次,瞓得仲差過平時。幸好習慣後,能夠使用一整個晚上,並以智能手錶量度睡眠質素,發現當中深層睡眠的時間的確增加了,起身時亦更加精神。呢個眼罩真係好啱經常唔夠瞓,日夜癲倒的朋友呢!

 

售價:$2,999

查詢:SearchingC

Published by
依莉詩