Categories: 影視娛樂

NowTV 推歐洲國家盃 2020 頻道 安坐家中「約」好友撐愛隊奪冠

Published by
Edward
Share

還有不足十日,就是四年一度的歐洲國家盃決賽周舉行的日子。以往這類決賽周,肯定有不少球迷會相約三五知己到酒吧或者家中一齊睇波,但現時疫情期間,這種約睇波的活動就變得很困難。NowTV 今日就除了宣佈推出歐國盃 2020 專屬頻道外,還推出 3 項全新服務,讓大家朋友們即使安坐各自家中,都可以一齊睇波撐愛隊。

歐國盃專頁緊貼賽事資訊

NowTV 宣佈今日正式啟動歐國盃頻道 Now Sports 618 台,只要購買了通行證的客戶,就可以透過 Now Sports 618 台收看多個賽事的特備節目,包括《歐洲國家盃 2020 進軍決賽周》、《真心球迷》及歐洲國家盃 2016 賽事重溫等。另外,NowTV 亦推出了全新的歐國盃專頁,當中包含了歐國盃直播、賽事重溫、賽事精華、賽程表及其他歐國盃節目,用家只需要透過電視遙控器按 Now 掣或使用手機 APP 就可進入歐國盃專頁。

相約好友《歐國盃「一齊睇」》

前文都有提及,在疫情期間,想相約三五好友一齊睇波變得比以往困難得多,NowTV 為了令大家不致因為疫情掃球迷興,第二個推出的新服務就是《歐國盃「一齊睇」》功能,只要用家購買了歐洲國家盃 2020 通行證,透過 Now 隨身睇手機應用程式或網頁版的歐國盃頻道 Now Sports 618 台收看直播歐國盃決賽周賽事時,只要按畫面右上角有 3 個人仔的圖案,就可以拿到邀請連結,之後可透過社交應用程式將這連結傳送給最多 3 位同樣購買了歐國盃通行證的朋友,畫面右側就會出現手機或鏡頭拍到 4 個人的即時樣貌,這樣大家都可以一齊睇波一齊撐愛隊,而且因為見到大家的即時反應,變相就猶如以往聚在一起睇波一樣,十分體貼。


相關文章:
  • 球王美斯率國際邁阿密來港 周日免費直播對戰港隊詳情

  • 力推《歐國盃第三聲道》

    有透過 NowTV 睇波的球迷,應該知道直播球賽除了有廣東話旁述外,亦會有英語旁述。今次直播歐國盃決賽周,除了一如既往設有中英雙聲道旁述外,NowTV 更推出《歐國盃第三聲道》服務,由強尼配搭男子組合 ERROR、再加上《電競三子》老星、Martin、William(返工狗)、網絡紅人啱 Channel – Ah Gi、Jackie、試當真 – 阿慈、小薯茄 – 人富、阿 J、以及 3 位港隊運動員:前港隊女子單車運動員馬詠茹、現役港隊女子青年劍擊運動員文毅施、以及前港隊足球隊成員盧均宜等人參與,令大家可以一齊笑住聽,笑住睇波。

    現有客戶可半價睇歐國盃 2020

    至於今次歐洲國家盃 2020 通行證,售價為 $880,入手後就可以睇盡 51 場決賽周賽事。而新客戶或現有客戶,如果申請指定月費計劃,更可以半價 $440 購買通行證,亦可以 $250 加購 Now x MaskOn 限量版口罩一盒(價值:$498)。


    相關文章:
  • 球王美斯率國際邁阿密來港 周日免費直播對戰港隊詳情

  • Published by
    Edward