隨時隨地緊貼奧運的 apps

Published by
Cherry
Share

奧運開幕後,大家都很關注各項賽事吧!有很多 iOS 的 apps 都可以幫你更近貼奧運的消息,隨時隨地都可以和朋友討論比賽啦!以下有些可試用一下:

 

NBC Olympics Live Extra app 是其中一個,這個 app 可以睇直播,重播的賽事,驚唔記得睇仲可以叫個 app 提提你,但這個 app 香港不能使用,但香港朋友不用失望,可以用 Reuters Olympics London 2012 app 這個 app ,雖然不可看 video,但會有一些經典時刻的相,又可以睇賽果、每個個家拎獎牌的數目及運動員破奧運記錄的項目等,可以睇住這些來止渴。還有 London 2012 Results app 可以睇到 news、比賽時間表及結果,而且有運動員們的資料,讓你更了解選手們。而在英國的朋友可以用 BBC Olympics app,BBC 會提供所有比賽的 Video,就不會 miss 想睇的比賽啦!

 

下載: http://itunes.apple.com/us/app/nbc-olympics-live-extra/id542511686?mt=8     ( for US)

下載: http://itunes.apple.com/us/app/reuters-olympics-london-2012/id541916493?mt=8

下載: http://itunes.apple.com/us/app/london-2012-official-results/id536513070?mt=8

下載: http://itunes.apple.com/gb/app/bbc-olympics/id538520463?mt=8&ls=1              (for UK)

 

相片: London 2012

 

 

Published by
Cherry