小編 :「比多幾舊升級做迪迪尼…」- 速試 Disney Mobile on docomo SH-02G 日系手機

Published by
David
Share

docomo 每季出機都總會有一兩部主題手機,而這次介紹的就係 2015 年首部 Disney Mobile SH-02G,驟眼睇佢同上次試的 SH-01G 非常似,唔知包裝裡面仲有冇咩特別驚喜呢?(以下有更多資料。)

添新色 主題特徵少

這台 SH-02G 其實算係 Disney 版本的 SH-01G,因此兩者機身非常相似,但 SH-02G 特別在於顏色多了粉紅及粉藍選擇,而機背亦印有米奇老鼠的 Logo,單純論機身唔太有主題感。至於配件,這次 SH-02G 感覺都比較「慳皮」,之前都有個底座玩下,但這次竟然只有一個「防塵塞」,當然 Disney 唔會咁「求其」,其實佢功用係用作提示燈,而且可在手機設定閃動風格及顏色,得意就得意,但感覺唔太滿足。

▲ 手感跟 SH-01G 相同,主要分別多了粉藍及粉紅色,而左下角多了米奇 Icon。

▲ 機背如常都有一些 Disney 主題的圖案,而這次則是米奇及美妮坐係度睇星星。

▲ 這次跟機並無太多配件,唯一是那個「防塵塞」。

 

 

▲ 「防塵塞」插入後手機會播放短片,而這個內有米奇圖案的「防塵塞」其實是提示燈一部分。

主題略欠新鮮感

SH-02G 當然內置 Disney 主題介面,風格都是把好多 Icon 都換成「米奇老鼠」樣子,同時還內置睇片或播片 App 等等,但比較失望的是 Wallpaper 選擇唔多,但慶幸的是鈴聲都有唔少新選擇,包括 Let It Go…(夠了!)。規格方面,機上配備 5.5 吋 1080p IGZO 屏幕、Qualcomm Snapdragon 801 及 2GB RAM,而且還備有 Ricoh GR 認證的 1,300 萬像素主鏡頭,基本上配置跟 SH-01G 相同,因此性能絕對毋須擔心。

▲ 這次 Disney Mobile 的主題介面,感覺比之前單調。

▲ 設定內特設「防塵塞」提示燈的選項,可以控制顏色及閃動風格。

 

▲ 畫面上驚喜麻麻,但鈴聲都有些新面孔。

▲ 鍵盤都換上 Disney 主題,但如果你唔打日文 / 英文就用唔著了。

 

▲ 機內配置跟 SH-01G 大至相同,都是搭載 Qualcomm Snapdragon 801 ,於 Antutu 成績大約有 38,500 分。

小編 :略欠誠意 新色搭救

小編 唔係 Disney 迷(每次都講 …),但作為主題手機 SH-02G 的確俾人感覺唔夠驚喜略欠誠意,唯一比較討好是有新色選擇,但如果唔係 Disney Fans 咁可能考慮返 SH-01G 吧!

 

售價:$6,580 
查詢:三禾電氣 (2374 0618 )

 

Published by
David