Categories: 手提電話

手機有 320GB 儲存空間咁誇張?!

Published by
Edward
Share

無錯!大家真係無睇錯!今年的 CES,真係有廠商推出有 320GB 儲存空間的智能手機。點解可以咁誇,連 iPhone 6、6 Plus 都比唔上佢?

呢部名為 Saygus V2 的智能手機,單看外表同埋規格都無乜特別:5 吋 1080p 解像度熒幕、Qualcomm Snapdragon 2.5GHz 四核心處理器、3GB RAM、Android 4.4.4 KitKat 作業系統。不過一睇儲存空間,嘩!不得了,真係有 320GB!不過大家唔好太開心,呢個係最大可以去到的儲存空間,皆因佢有兩個 microSD 記憶卡插槽,比一般智能手機仲多一個,理論上買番兩張而家市面可以買得到的 128GB microSD 記憶卡,加上內置的 64GB 儲存空間,就可以有 320GB 儲存空間啦!大家明未?

當然,如果大家買唔起 128GB microSD 記憶卡,其實部 V2 都有唔少特點嘅,例如:佢有 2,100 萬像素主鏡頭(連雙 LED 補光燈)、1,300 萬像素前置鏡頭、內建 Harmon Kardon 喇叭、生物認證指紋讀取器、內建支援 Qi 無線充電等功能,更可以讓軟件開發商擁有 root access 權利!

睇到呢度,部 V2 真係好吸引呢?好啦,究竟賣幾錢?外媒向 Saygus 詢問時,負責人就沒有透露實價,只表示「相比其他 5 吋手機會有競爭力」。說到呢句,應該都唔會太貴掛(Edward 估計應該港紙 5 千零掛……)。Saygus 更表示,會在春季在美國各網絡商推出,亦會在其他國家的網絡商推出。唔知香港有冇機會有行貨賣呢?

來源:TheVerge

Published by
Edward