Categories: 社交網絡

情人節單身過 ? 「隱形」男 / 女友服務幫到你!

Published by
Edward
Share

仲有唔到一個月,情人節就來了。如果你到今日仍是單身,但又想在節日時期感受情侶關懷的絲絲愛意,現在機會來了!早在 2013 年已宣佈會推出 Invisible Girlfriend 服務的公司,在兩日前終於正式推出 beta 版,只要每月付出 US$24.99(約 HK$194),就可以與虛擬女友聊天!當然,女士們,他們亦有推出 Invisible Boyfriend 服務,收費相同。

究竟每月付出差唔多 2 舊水可以有啲乜服務?好簡單:該公司會搵專人同你傾計,扮係你的男朋友 / 女朋友,而唔係靠電腦同你冷冰冰咁對話。另外每月你可向對方傳送 100 條短訊、10 條語音訊息及 1 封手寫賀卡,而在現在 beta 期間,用戶更可以免費傳送首 10 條短訊。

另外無論係 Invisible Boyfriend 定係 Girlfriend 服務,你唔單止可以選擇對方的姓名、年齡、相片、性格,甚至可以自行設定與對方相遇的情況,實行自編自導自演你的浪漫虛擬愛情故事。而以後的交流,亦會以這些背景去發展,擬真度十分高!(編按:邊可能唔高?真人答你野喎!除非答你個個 mix up 你同另一個人既 file 唧……)

不過如果你身處香港,就不能用到這項服務了,因此暫時只開放給美國及加拿大的用戶。香港的單身一族,還是正正經經在現實世界識番個真實男 / 女友吧……(真苦命)

來源:Invisible Boyfriend / Girlfriend

Published by
Edward