跑上山實玩 HTC Re ! 影紫羅蘭山靚靚吊鐘花

Published by
Edward
Share

成個秋、冬天,都忙到無停手,真係行山嘅機會都無乜,所以呢個「戀上山」專欄一直都未有新文,實在抱歉。最近借到 HTC 的「水喉管」相機 Re,又難得周末可以「偷得浮生半日閒」,於是就拿住佢行個山影下吊鐘花,順便測試一下 HTC Re 的效果。

設定超容易圖文並茂

之前 Edward 用過另一部 3 千幾蚊嘅 Action Cam,無疑質素係好好多,仲要可以拍 4K,又好多潮人用,不過接駁手機的設定就有啲煩,仲要間唔時斷線。HTC Re 就相對輕鬆得多,唔止圖文並茂有哂指示,仲要好多嘢都自動幫你駁,基本上你只要揀番啱嘅 cam 就得了,成個設定過程都唔洗 5 分鐘,Easy!

▲圖文並茂設定好簡單。就算入到手機取景介面,即使無文字解釋,都好易理解唔同制代表咩功能。

可儲手機 / 雲端唔洗驚無位

而家唔少 Action Cam 都係用 microSD 記憶卡,HTC Re 都唔例外,所以大家可以唔駁手機都可以影到相拍到片。當駁埋手機後,仲可以揀將相 / 片直接 stream 去手機度瀏覽,仲可以即時下載去手機度儲存(可以選擇下載後刪除 Re 記憶卡內的相片),又或者影完之後連接 Wi-Fi 前,直接將相或片上載去 Dropbox、Google Drive 等雲端儲存 save,咁樣就唔洗買咁大容量嘅卡俾 Re 都得,又或者以前細容量啲嘅卡都可以「重見天日」用得番。另外,大家仲可以即刻係手機透過 Facebook、Instagram share 出去,真係方便過番到屋企先慢慢抄落電腦再 share。

▲Re 本身都有個 microSD 記憶卡槽,可以插卡唔駁手機直接影相 / 片直接 save。

▲使用 Re APP 都可以即時 streaming 睇到 Re 內 microSD 卡的相或片。

▲如果驚卡唔夠位,可以揀相並按上方箭咀鍵,就可以將相片下載去手機。

▲大家亦可以選擇備份相片去 Dropbox 或者 Google Drive。

▲當然同手機駁住嘅好處係可以即影即 share 去各種社交平台啦。

鏡頭夠 wide‧自拍群拍都無問題

去行山,遇上美景自然想即刻自拍落來,HTC Re 嘅鏡頭有成 146 度 wide,基本上要自拍定係群拍,都可以靚人靚景影哂。另外,Re 駁咗手機之後,仲可以係手機控制鏡頭快門,亦因為本身 Re 無熒幕,所以可以用手機取景,咁就唔驚群拍個時影唔哂所有人,亦唔驚取景唔夠靚啦。

▲HTC Re 相片最高可拍攝 1,600 萬,仲高解像度過 HTC One M8!

▲拍片解像度最高就支援 1080p 30p。

▲如果要影群拍,記住開超廣角功能,咁樣會影得 Wide 好多。

▲不過要記住,如果要影最 Wide,千祈唔好 set 做 1,600 萬像素,因為相片比例係 4:3,會唔夠 wide 的。

▲set 做 1,200 萬像素加上超廣角功能就 perfect 池啦。

仲有一點,教大家一個秘訣,就係如果要影嘅人好多,又想影大範圍啲個景,可以用袋仔或者雜物固定住隻 Re,如果有腳架仔放上去就更好(Re 底部有螺絲窿可以扣在腳架上),然後再用手機取景,要影幾大範圍嘅景,又或者幾多人,都無問題。

▲如果想固定 Re 去影群拍,可以將 Re 鎖緊在腳架上。

近拍較難遠拍無問題

Re 在操控上,取景自然可以用手機熒幕預覽。不過當大家「鏟林」或者行絲帶路,要手腳並用爬山個時,就算將 Re 夾係背囊孭帶或者掛係心口,都好難又拿住部手機取景掛。所以當此情況下,只需要禁 Re 機身最大個粒制,短禁一下就可以影相,長禁兩秒度就可以開始拍片,再短禁一下就可以停止。咁嘅設計,大家就算爬緊山都可以照影相拍片無問題。

▲短按一下可拍照,長按兩秒左右就是拍片,完成拍片後短按一下就可停止。

▲咁鏡頭下方嘅制用來做乜?佢係慢動作模式啟動鍵,只要長按它兩秒左右,聽到聲音後再長按拍照鍵兩秒,就可以拍攝慢動作影片。

▲HTC Re 操控效果,大家可以聽到快門速度都算幾快,係咁禁都無問題。

▲一路行山一路 keep 住拍 1080p 30p 影片,個效果都算唔錯,都算清晰,而且行路個時個防震都算 OK,唔會事後睇番頭暈暈。

不過 Edward 試過,呢類 Action Cam,如果要遠拍,例如:影景、大範圍等就無問題,但如果近拍,就比較困難,會出現對唔到焦嘅情況。如果真係要近拍,建議都係用手機實時取景,睇到對到焦先禁制會比較好。

▲Re 用來遠拍係無問題的,質素都算拍得住高質手機鏡頭影出來的效果。

▲但近拍就唔掂啦,如果真係想影近嘢,建議都係用番相機或者手機影啦……

試相區

以下就送上當日影嘅吊鍾花同埋紫羅蘭山嘅風景俾大家欣賞下啦!影得唔好勿插呀,小編唔係專業攝影師來的 🙁

Published by
Edward