Categories: 數碼相機

防水加持!縮時片影個夠!Brinno TLC200 Pro 縮時攝錄機

Published by
Edward
Share

近年隨住好多手機都加入 Timelapse 縮時攝影功能,令呢種攝影技巧愈來愈多人玩,有啲人用來影車軌、街景;有啲人甚至用來影星軌、銀河。不過每次影親 Timelapse 片郁下都幾個鐘,手機影又未必夠電,用相機器材一般又唔平。最近 Brinno 就推出了 TLC200 Pro Timelapse 攝錄機,具備 HDR 功能,影出來效果都唔錯架!加個防水殼仲可以有防水功能,如果落微微雨都唔驚整壞部相機。

最短 0.3 秒影一格

Brinno TLC200 Pro 既然稱為 Timelapse 相機,自然專攻這項攝影功能,佢在攝錄上,最高同一般相機一樣,支援 30fps 720p 質素,算係唔錯。另外,拍攝時隔方面,最短支援 ASAP 模式,可以每 0.3 秒影一格,而最長就可以每 24 小時先影一格,令拍攝題材上更具彈性:大家可以旅行用來影溪流、夜景,如果時間夠長(例如:想影住宅室外 1 個月的風景變化),就可以每 24 小時只影一格都得。

▲有不同質素可供大家選擇,至於格式方面,就一定係 avi,解像度最高就是 720p。

▲設有 ASAP 模式,即係每 0.3 秒影一格,適合拍照快速移動的物件。

▲預設時間就由一秒到一小時都有,如果想再耐啲先影一格,都可以用 Custom 自設,最長可以一日先影一格。

用 AA 電換電超方便

大家可能會問:24 小時先影一格?影足一個月?乜可以頂到影咁多日咩?事實上 Brinno TLC200 Pro 本身十分慳電,只要啟動了攝錄功能約 1 – 2 秒,熒幕顯示就會關閉,以便節省耗電。當大家要結束攝錄時,只要按住 OK 鍵不放約 2 秒,熒幕顯示出「processing」字樣後,就可完成攝錄過程。

▲只要扭至 On 然後設定好,再按住 OK 鍵就可以開始攝錄,想結束時按住 OK 鍵不放約 2 秒就得,操控好簡單。

▲攝錄時熒幕會自動關閉,以節省耗電。

另外,呢部相機相比其他相機或手機來講,最大優勢係只係需要用 4 粒 AA 電就可以推動得到,而且 4 粒 AA 電可以最長影足 45 日,要買電換又方便,真係好體貼。

▲用 4 粒 AA 電就推動得到,唔洗用差電,真係無電個時換電都方便好多。

可換鏡頭極具彈性

Brinno TLC200 Pro 的另一特色,就係可以好似一般單反 / 無反相機咁換鏡頭!佢隨機會附送一支螺絲批同埋一粒大釘頭螺絲,只要扭出本身係鏡頭側邊嘅螺絲,再扭上大釘頭螺絲,就可以將鏡頭扭出,換上其他 Brinno Lens(需另購)。本身跟機的鏡頭可拍攝 112 度視角、19mm 焦長、F/2.0 光圈,方便拍攝一般城市夜景、煙花等。另外兩支鏡頭,第一支 BCS-24-70 就可拍攝 94-38 度視角、24-70mm 焦長、F/1.4-2.4 光圈,適合拍攝城市、海邊、山景等;另一支 BCS 18-55 就能拍攝 113-48 度視角、18-55mm 焦長、F/1.2-1.9 光圈,適合拍攝星空、銀河等現場光線非常暗的場景。

▲用隨機附送的螺絲批扭鬆鏡頭旁的螺絲。

▲再扭上同樣係隨機附送的大釘頭螺絲。

▲然後就換得鏡頭架啦!換上後只要將本身的細螺絲扭回新鏡頭旁的螺絲位就可以了。

此外,Brinno TLC200 Pro 的鏡頭方可讓用家自行調較清晰度,只要在目錄中選擇「Focus」功能,相機熒幕就會放大顯示,之後再用螺絲批扭鬆少許鏡頭旁的螺絲,然後就可以扭動鏡頭頂部的微調圈調整鏡頭清晰度。完成後再以螺絲批扭緊螺絲就可以將清晰度鎖定,再將相機放上腳架,就可以拍攝出清晰的縮時影片,好簡單,任何人都做得到。

▲要微調鏡頭清晰度都好簡單,只要按下 Menu 並選擇 Focus 功能,就可以見到熒幕放大了顯示畫面。

▲然後扭鬆少許鏡頭旁的螺絲(少許就得,唔洗成粒螺絲扭出來)。

▲之後扭動鏡頭頂部的微調圈就 OK 了。

除了可換鏡頭之外,Brinno 的鏡頭都可以俾大家調整拍攝角度,拍攝時彈性會比手機、相機高好多,最少唔洗用腳架就嘛!

▲可以調整拍攝角度,唔洗下下用腳架就。

▲平時唔用個時記住用跟機送的保護蓋保護鏡頭本身呀。

大感光元件 + HDR 效果唔錯

大家可能會諗:咁細部機仔用來影 Timelapse 片,得唔得架?筆者就實試過,就算放係 office 窗邊影日出,由夜間維港景到天濛光到完全日出,基本上畫面都無過暗或爆光的情況,以 2 千零蚊機仔來講算係好滿意。因為 Brinno TLC200 Pro 採用了超大感光元件,而每個像素的大細更大達 4.2µm,相比一般手機的感光元件及像素都大得多!此外,它亦具備 HDR 影片功能,可以自動調節畫面光暗度,可以令高光位唔會咁易爆光,低光位亦唔會黑哂無哂 detail。所以用來影夜景、街景、甚至星軌、銀河,都一樣做得到。

▲Brinno TLC200 Pro 本身的感光元件都好大,成 4.2µm,比一般手機大得多,拍攝出來的效果自然更佳。

▲本身都有唔同場景模式供用家選擇。

▲HDR 級別都可以俾用家自選。

▲影片播放速率都有得揀!(要留意呢個唔係拍攝影片的幀數。)

以下就同大家分享一下筆者自行拍攝的一段 Timelapse 影片啦!設定方面調較了每 20 秒拍攝一格,質素方面為 Best,場景模式為 Night,至於影片播放速率就設定為 10fps。效果都算真係幾唔錯喎!

防水殼就算微微雨都唔驚入水

此外,Brinno TLC200 Pro 亦有專用的防水殼(需另購),它支援 IPX4 防水功能,雖然未至於去到可以俾大家浸係水入面影 Timelapse 影片,但就算影影下落微微雨(只要唔係暴雨就唔大問題),都唔洗驚相機入手導致機件故障。另外呢個防水殼都好體貼,就算裝上後都可以插到快門線開始 / 結束拍攝,亦可以用 Micro USB 線接駁電腦過片。不過要留意的是,安裝防水殼上要有少許技巧,先可以裝咗之後都插到線;另外安裝後鏡頭就不能調整拍攝角度,只能拍攝前方景像。

▲安裝防水殼後就算落雨都唔驚機身入水。

▲防水殼有兩個扣扣實,加上內殼有防水膠圈,咁就唔驚入水啦。

▲不過要留意呢個防水殼只係支援「生活防水」功能,千祈唔好拿來浸落水拍片呀!

▲安裝上亦有啲技巧,首先係裝入去前要反出 Extension Slot 的保護蓋。

▲大家可以見到放入相機後,防水殼有個位專俾大家晾住塊保護蓋。

▲之後鎖緊防水殼後,旁邊有兩個蓋,打開就可以插到快門線或者 Micro USB 線啦!

售價:$2,278(Brinno TLC200 Pro;附送 4 枚 AA 電池及 4GB SD 卡);$329(Brinno ATH120 IPX4 戶外防水盒);$2,269(BCS 18-55);$999(BCS 24-70)
查詢:Everbest(2541 2982)

Published by
Edward