Categories: 作者忘記分類

聖誕兩大嘉年華最新消息! AIA 嘉年華攤位公仔率先睇 + 東華嘉年華再公佈 2大活動

Published by
依莉詩
Share

唔知今日係咪好日,兩大嘉年華選擇咗同一日啟動禮,但搞笑嘅係 AIA 嘉年華切燒豬,東華就係酒店舉行。好啦!報告番依莉詩收到咩新消息先!

AIA 嘉年華攤位公仔率先睇

消息傳咗咁耐,今日友邦歐陸嘉年華宣佈捲土重來,再次係中環海濱活動空間舉行。可惜機動遊戲詳情未公佈,依家睇住有咩攤位公仔先啦!

 

▲ 暑假嗰陣 Minions 人氣咁高,今次 AIA  嘉年華當然係主角啦!

▲ 至於上年出現過的 Winnie the Pooh、跳跳虎同史迪仔都仲有呢!

▲ 今次就多咗 Big Hero 6 成員。

▲ 仲有巴斯光年同胡迪添。

▲ 同場仲展示咗原為城巴營運的古董巴士 Auntie Nora。

東華嘉年華再公佈 2大活動

另一邊廂,啟德機場跑道將會舉行東華嘉年華,幾乎同 AIA 嘉年華打對台。除咗之前介紹過的 6 大機動遊戲 外,主辨單位今日公佈會在歐洲各地網羅超過 40 多款最新機動遊戲及攤位遊戲,設有雜技表演、家庭娛樂區、演藝綜合區和美食廣場。其中由國際玩具品牌 Hot Wheels 及Mega Bloks 聯手打造的「兒童創意動感區」同適合一家大細盡情欣賞的「英國頂級雜技團」都係重點之一。

▲ 兒童創意動感區除擁有 Hot Wheels 及 Mega Bloks 兩大國際玩具品牌專區、交通安全城及大型充氣遊戲外,特別設置全長超過100 米跑道,小朋友可以一試身手,在跑道上風馳。在大型積木池,小朋友可隨意創作出不同組合,發揮小朋友驚人的創作力及訓練手部平衡力。亦可在「Mega Bloks 動物園」與多款大型積木砌成的可愛小動物拍照留念。

▲ 英國最大規模的知名雜技團 (Royalles British Thrill Circus) 享譽來港,觀眾可欣賞超過 25 位從各國赴港的世界級表演者的精湛演出。高難度技巧的特技節目踩鋼線、最令人歡樂的小丑及壓軸演出的「電單車極速激戰」讓觀眾樂而忘返。

友邦歐陸嘉年華

日期: 2015 年 12 月 17 日至 2016 年 2 月 21 日
地點:中環海濱活動空間

 

東華慈善嘉年華

日期: 2015 年 12 月21 日至 2016 年 3 月 28 日
地點:前啟德機場跑道

Published by
依莉詩