Categories: 作者忘記分類

數碼通又一「O 咀」作,今次做社工?

Published by
串哥
Share

數碼通最近的動作每次都成為全城熱話,今日推出新服務應該都會成為大家茶餘飯後的話題。今日數碼通推出「急即援」服務,原本打算配合 emporiaELEGANCEplus 手機個緊急制,有咩事果陣即時找支援,而數碼通就選擇自己建立一條 Support team,幫大家做埋社工。「急即援」呢項服務實在太偉大,我串哥一定要同大家介紹一下。其實我真係好想知,數碼通係咪特登製造話題當宣傳架?有心搞與別不同的服務係好,只係我想講今次好明顯係「用錯力」囉……..

兩個指定計劃可以不用額外收費,但如果現有客戶想用,就要每個月俾 $78。呢個服務有如平安鐘,有事按佢部手機的緊急鍵就自動打去佢個支援隊通話,其他手機就要裝隻app ,有急事你就要去掃芒篤app 喇!數碼通建議大家可以在以下呢 4 個情況用急即援」…

1. 掛 心

你 唔 喺 摯 愛 身 邊 , 想 對 佢 哋 表 示 關 心

我點解唔自己打電話或者 SMS 又好 Whatsapp 都好…要打俾你?

你 唔 想 成 為 家 人 負 擔 , 所 以 獨 立 生 活

我都唔想成為家人負擔呀…你出糧俾我?定有好工介紹?

你 經 常 需 要 獨 自 工 作 至 深 夜

係咪可以 Claim 返你的士?定你幫我搞埋個 Project?

離 港 工 作 , 掛 心 喺 屋 企 嘅 年 幼 子 女 有 意 外

你係咪上去幫我睇住 Peter 仔?

2. 憂 慮

你 父 母 患 有 慢 性 疾 病 , 身 體 很 容 易 出 現 不 適

點解唔打 999?

你 媽 媽 喺 個 陌 生 環 境 迷 路

點解唔打返俾阿仔問?或者自己問路?除非你知我當時位置啦 (更新:真係有定位功能的,呢個實用!)

你 嘅 孫 仔 被 蜜 蜂 針 到

點解唔打 999?

你 嘅 仔 女 喺 家 中 發 現 有 陌 生 人 喺 屋 外 徘 徊

點解唔打 999?

3. 緊 張

你 正 在 旅 遊 嘅 國 家 突 然 發 生 內 亂

希望我個電話上到網或者仲打到啦,又或者部電話仲未俾人搶

你 出 現 食 物 敏 感 症 狀 , 想 搵 就 近 診 所 治 療
你 喺 漆 黑 停 車 場 , 發 覺 有 人 跟 蹤 你

希望你係 Batman 會突然救我啦

你 喺 海 外 錯 過 返 港 航 班

點解唔問航空公司要問你?我個旅遊保買來做咩?

 

4. 危 急

你 爸 爸 突 感 胸 口 痛 , 需 要 即 時 急 救

點解唔打 999?

你 子 女 出 現 嚴 重 過 敏 反 應

點解唔打 999?

你 唔 小 心 受 到 嚴 重 燒 傷

點解唔打 999?

你 婆 婆 喺 屋 內 獨 自 跌 倒 受 傷

點解唔打 999?

最正係 Q&A,搵佢地唔知幫唔幫到自己的團隊之後,仲要用你漫遊同數據….而且都係建議返大家有咩事都係打 999 好 D

問 1: 「 急 即 援 」 服 務 可 否 替 代 999 服 務 ? ?

答 1: 「 急 即 援 」 服 務 唔 係 999 代 替 品 。應 急 團 隊 雖 已 接 受 轉 駁 999 之 訓 練 , 可 按 你 需 要 替 你 轉 駁 。 但 係 仍 建 議 你 遇 上 緊 急 情 況 如 火 警 、 遇 劫 或 心 臟 病 發 時 , 馬 上 致 電 999 處 理 。
問 1: 使 用 「 急 即 援 」 會 產 生 數 據 用 量 嗎 ?

答 1: 會 。 因 致 「 急 即 援 」 熱 線 需 要 經 手 機 程 式 啓 動 , 將 會 產 生 少 量 數 據 用 量 。 如 果 本 地 使 用 就 會 由 數 據 月 費 計 劃 中 扣 除 , 或 另 收 取 基 本 數 據 用 量 費 用 ; 如 果 漫 游 時 使 用 則 收 取 漫 游 數 據 費 用 。

問 2: 如 果 漫 游 時 致 電 「 急 即 援 」 , 會 收 取 通 話 費 用 嗎 ?

答 2: 於 漫 游 時 致 電 「 急 即 援 」 將 收 取 漫 游 通 話 費 用 。

Published by
串哥