美女教練提提你: 定時運動、休息充足最重要!

Published by
arthur
Share

Hello 大家好!又係我健身教練 Eunice,之前已經為大家講解過點樣係跑步、做瑜伽、散步的時候配合智能手錶記錄一系列的數據例如:距離、步數、卡路里消耗等等,而我身邊唔少朋友都會在健身中心進行各式各樣的綜合訓練,想令訓練變得更加效率?就要留意今次我為大家介紹的訓練方法啦!

 

功能實用又美觀
未必人人都喜歡「大汗叠細汗」去做激烈的戶外運動,唔少女性又或者辦公室一族都會選擇係有冷氣的健身中心進行綜合訓練,做下動態運動訓練(DMT)、FreeStyle、力量練習等等。其實做甚麼運動都好,最重要是持之以恆,不可以半途而廢,否則好難可以獲得理想的效果!要定時定候進行訓練,當然要用動用身邊的數碼 Gadget 幫幫手啦! 而我手上面呢隻 ZeFit 就絕對係我每日生活上的好拍檔!

 

▲ 當 Feel 到 ZeFit 智能手錶震動,Eunice 就知道自己預設的提示功能響起了,又是時間到健身中心 Training 啦!

▲ 唔駛多講,只要睇下畫面內容相信唔講大家都見到 ZeFit 上面餐具圖案提示我係時候要去食飯了!

▲ Eunice 指出定時以及均衡飲食對於運動對健身的幫助有相當重要的影響,絕對不要輕視進食喔!

 

運動數據全記錄
相信各位 unwire 讀者都會好似我咁每日喜歡行街、散步、定時定候做運動,但係如果被問起今個星期的運動量唔知大家又答唔答得出呢?我手上面呢隻 ZeFit 運動型智能手錶除左可以記低的每日行過幾多步、走左幾遠路程之外,仲可以計算埋燃燒左幾多卡路里、甚至係瞓左幾多個鐘等等,而且連瞓得好唔好亦都可以一一記低!大家隨時可以按日、按周來查閱自己的運動數據,唔駛擔心做唔夠又或者做過量,最適合我呢種大忙人!

▲ 做完運動記得要將 ZeFit 和智能手機同步,這樣才可以把運動資料傳送到手機 App 來綜合管理表現呢!

▲ 想知道每天、每周的運動量,只要看看安裝在 Android / iOS 的智能手機 ZeFit App 或者登入 ZeFit 網站便可以一清二楚了。

▲ 運動完梗係要抖一抖補充體力,而當把 ZeFit 和智能手機同步之外,亦都可以登入 ZeFit 網站係電腦上面觀看詳盡的運動數據。

 

定時震動提示
身為健身教練的 Enuice 經常都要為學員制定健身計劃和目標,當然她亦都要好好記低自己每日的飲食情況,提醒自己要定時進食,在運動訓練之後亦都要定時休息啦!帶住 ZeFit 到左指定時間它就會以震動黎提示自己,只要睇下畫面既圖示就可以知道呢個時間應該要做甚麼,咁就唔怕有時做野做到無停手連食飯、做運動都唔記得啦!另外,再配合埋「目標」功能,見到自己比預期運動量少就可以「加一把勁」發力追返落後的目標,對於自己來說絕對是一種挑戰呢!

▲ 在智能手機或者平板電腦上面就可以輕鬆了解每天的運動和休息數據,而且又可以看看是否成功達標,從而鞭策自己更加努力做運動!

 

顏色多又舒服
成日見到好多數碼 Gadget 都係針對男士而設,顏色比較深沉低調,對於我地女仔黎講總係會覺得格格不入。不過,由瑞士品牌 MyKronoz 出品的 ZeFit 除了設有 8 種唔同顏色選擇之外,設計簡單而且塑膠錶帶帶上手又十分舒適,即使不是做運動每日帶住係手都會覺得幾靚,令數碼 Gadget 唔再係男孩子的專利,再加上它提供防雨、防汗保護,日日戴住做運動都不怕會整壞,而家每日我都係帶住佢做運動同埋休息呢。

 

 

教練小檔案
Eunice Yip (Fitness First Personal Trainer)


▲ 自 2004 年起開始作為專業私人健身導師的 Eunice 擁有包括: IPTFA、AASFP、TRX、 BOSU 等多項專業資格及證書,專長包括:重力訓練、循環訓練、肌肉訓練、柔軟度訓練、加量耐力訓練、平衡及核心訓練等等,負責為客戶度身訂造訓練計劃,是個人健身訓練方面的專家。

 

產品查詢: Think Action LTD
電話: 2955 5522


相關文章:
  • 【教學】Android 版八達通開通教學 設定比想像中容易 + 使用無難度 + 開通注意事項
  • 【教學】跨平台無線傳送檔案 不在家 Android、iOS 傳相片影片到家中電腦
  • Google Drive 檔案篩選器功能 終於在 Android 版推出

  • Published by
    arthur