健康

邊玩邊 Keep Fit ! 唔識踩單車都 OK – 依莉詩評測 Me-Mover FIT

Published by
依莉詩
Share

近年愈來愈多人用平衡車代步,奈何香港的法例就係唔俾喺公眾地方揸用電動車。而今次介紹的 Me-Mover FIT 就係唔駛用電嘅,可以日常代步之餘仲可以同時健身,一舉兩得。我依莉詩今日就去咗試揸。

出得街踩的腳踏機

呢架三輪腳踏機年幾前已經係 Kickstarter 集資,睇落雖然似單車,不過踏法就似腳踏機,唔駛坐係度,好似平時行路就會向前,所以著裙都踏到。亦因為企係度的姿勢比起踩單車自然,所以係訓練肌肉組織的同時可以避免頸部同背部拉傷。

而踩上去的時候,其實好易平衡到,唔會似單車一停就要腳掂地,不過踩向前就要少少時間適應。如果有玩開腳踏機的朋友就應該一玩就上手,控制一 D 都唔難。至於車速方面,最高速度可達 30km/h,用少 D 力就做到快過單車的效果。不過都唔適合上斜,而且佢車尾比較寬,如果要用佢代步番工番學,可能要先視察下單車徑有無大上大落的地方了。

▲ 現時有藍、白、黑、紅、橙 5隻色,

▲ 想容易發力的話,最好就套實隻腳係腳踏,不過套實咗,有咩事想跳車就…

▲未摺前 Me-Mover FIT 有 110cm 寬,未必所以單車徑的欄都推得過。

 ▲ 雖然 Me-Mover FIT 的轆比單車細,不過齒輪組的比例較高,可以用更少的力踩更遠。

▲ 同單車一樣,可以隨時剎掣。

▲  Me-Mover FIT 可以拆埋同拆轆,摺疊後有 130cm x 35cm x 46cm,方便擺放同上地鐵。

依莉詩:「易平衡過普通單車」

呢部車比起單車容易踩,基本上一上車就平衡到,用多 5分鐘都唔駛可以控制自如。而我最鍾意就係佢住裙都踩到,咁就唔洗下下就住佢去襯衫。最重要係 Me-Mover FIT 係純人力驅動,所以可以係香港的單車徑使用,用嚟代步應該好有型!

 

Me-Mover FIT

藍、白、黑、紅色 $15,680

橙色 $16,480

查詢:Qool International Ltd. (3106 3338)

相關影片:

Published by
依莉詩