小編 :「貴在於 4.85mm 的薄,而不是規格」- Oppo R5 手機速試

Published by
David
Share

Oppo 係小編 今年最 Like 的品牌,因為佢地嘅新機總有驚喜,繼之前鏡頭識自動轉的 N3 後,近日小編 收到它們早前發佈的 R5,佢特徵係僅厚 4.85mm,造工甚至比大牌子機更薄,加上配備 Find 7 級數鏡頭,不知實際用起來會怎樣呢?(以下有更多資料。)

超薄金屬機 樣靚唔太好楂

小編 試過咁多手機最唔 Buy 都應該係「薄機」,因為好多例子都證明佢地除了薄就一無事處,更何況 Oppo R5 仲要標榜全球最薄(發佈當時)呢!。不過今日拿到真機,小編 都不得不佩服 Oppo 造工,因為 R5 真係好薄,單講 4.85mm 實在好難理解,如果說成比 iPod Touch 更薄,相信大家就會明白會有幾震撼。手感方面,雖然 R5 賣點係薄,但意外地它有強烈金屬感,邊框及機背用了混合金屬製成,手感紮實有少「墜手」,同時兼顧散熱角色,但機背欠弧度設計較難掌握,單手操作並非想像中咁易。

▲ R5 僅厚 4.85mm,機身比現時的 iPhone 6 及 iPod Touch 都要薄,而且同屬金屬機身,造工絕對唔睇得小。

▲ 雖然只有 5.2 吋屏幕,但由於機背欠弧度,拿起感覺就好似拿住 5.5 吋屏幕咁,小編 手大都覺得有點難握。

▲ 成部機設計最大缺點係鏡頭凸起,唔用保護套基本上實「花」。

 

轉用中價配置 睇相微偏色

過往「薄機」廠商會把最強配置都放進裡,最終就變成又熱又快冇電。相反 R5 Oppo 就選用中價新配置,即 Qualcomm 最新 Snapdragon 615 八核處理器,雖然性能遠低於 Snapdragon 801,但好處是耗電及熱量較低,而且支援 64bit 運算架構,適合日後升級 Android 5.0 之用。此外,機內配備了 2GB RAM 及 16GB 儲存空間,用就好夠用,但缺點是不能插卡換電。而為了達到薄的目標,這次首度轉用 5.2 吋 1080p AMOLED 屏幕,好處是超闊可視角度、暗位夠黑,顏色跟 Galaxy S5 很接近,但不知為何一睇相膚色就會轉濃,感覺有少少奇怪。

▲ 搭載 Qualcomm Snapdragon 615 八核處理器及 2GB RAM,於 Antutu 成績約 22,000 分。

▲ 不能拆殼換電已是預料中事,但估唔度機身只備 Micro SIM 卡槽,只連 MicroSD 都無得擴充。

▲ 配備 5.2 吋 1080p AMOLED 屏幕,顏色跟 Galaxy S5 很接近,但睇相時膚色就比較濃,如上圖「女同事」會比較有血色。

▲ AMOLED  屏幕好處是可視角度非常高,而且打側睇光度都唔會大幅下降。


相關文章:
  • 中國智能手機總銷量跌 7% Apple、OPPO、vivo 跌幅達雙位數
  • 【MWC 2024】OPPO Air Glass 3 智能眼鏡加入 AI「AndesGPT」 戴眼鏡開會即總結會議要點

  • 質素未如 Find 7、勝在多模式

    之前 Find 7 相機質素極高,來到 R5 相機規格還跟 Find 7 相同(即 Sony Exmor IMX214 及 F2.0 光圈鏡頭),小編 起初都認為質素應該很接近,雖然對焦反應依然很快,但相片拍出來就明顯遜於 Find 7,主要分別係雜訊比較明顯,放大睇感覺會比較粗糙。雖然質素不及 Find 7,但功能上它會預載 N3 一樣預載較新的 PureImage 2.0+ 介面,特色拍攝模式更多元化,除了 Ultra-HD 及慢快門,它還提供 Super Macro、雙重曝光及 After Focus 等新功能,在 Find 7 未升級前 R5 功能上都會較多野玩。

    ▲今日下午超好天,但相片暗位雜訊比較明顯。

    ▲ 跟 Find 7 一樣具備 5,000 萬像素 Ultra-HD 模式,但拍出來效果明顯不及 Find 7。

    ▲ 有 Pure Image 2.0+ 拍攝模式有更多選擇,正如上圖就用了雙重曝光。

     

    延續快充 追加輕量版

    小編 成日話鍾意 Find 7 其中一個原因係佢有「VOOC 快速充電」功能,因為 30 分鐘充到 75% 電量實在太「屈機」,但估唔到這次 R5「薄機」都有快充功能,而且為迎合便攜它跟的更是 VOOC Mini 版本,重點是火牛細很多,USB 線跟火牛可以分開,而且還用了英式插頭,帶出街的確冇咁「阻埞」。除此之外,新 Mini 火牛輸出更由 4.5A 提高至 5A,可兼容舊的 Find 7,而且情況跟之前一樣只支持 VOOC 機種,即使接駁其他裝置或使用其他 USB 線,裝置都會照常充電,但輸出會降至 1A 左右。不過,可換線設計小編 反而更擔心會唔見咗條線就真。

    ▲ R5 會跟 VOOC Mini 火牛,體積較第一代明顯較細,而且 USB 線更可拆開。

    ▲ 雖然兩者功能上冇分別,但 VOOC  Mini 火牛就擁有較高的 5A 輸出。

    小編 :貴在於薄而不是規格

    雖然 R5 未有犯之前「薄機」的錯誤,相機及快充功能都令佢唔係單單賣「薄」咁簡單,吸引係幾吸引,但定價 US$499 節合約成 HK$3,867,價錢竟然同 Find 7 睇齊(OppoMart 現價),老實說同價小編 一定揀 Find 7,始終旗艦價買中價規格點都講唔通。


    相關文章:
  • 中國智能手機總銷量跌 7% Apple、OPPO、vivo 跌幅達雙位數
  • 【MWC 2024】OPPO Air Glass 3 智能眼鏡加入 AI「AndesGPT」 戴眼鏡開會即總結會議要點

  • Published by
    David