小心中伏 ! 直擊華強賤招 iPhone 5c 改裝變全新 5s 賣

Published by
Edward
Share

unwire 經常叫讀者買 2 手電話要小心 ,有網站就指華強有店舖將 iPhone 5c 改頭換面,加個殼加個假TouchID Home 鍵將佢「升級」做 iPhone 5s 賣!現在等 edward 帶各位直擊

▲作為賣 iPhone 的舖頭,有一大堆底板零件都好合理


▲先預備好所需零件……當然唔係 Apple 原裝而係副廠貨啦。

▲既然要砌部 5s 又點可以無 5s 的 Home 鍵?不過留意呢粒 Home 鍵真係得個樣,係無 TouchID 指紋辨識功能的。unwire 讀者分唔分得出真假?

▲首先預備底殼。

▲既然金色 5s 咁多人鍾意,就梗係大量存貨啦。當然,又係副廠野。

▲逐一將零件砌上去……

▲然後到熒幕,大家就唔好期望有原廠熒幕啦,都係仿製品,成本承惠 120 元人民幣。(唔排除有「良心」舖頭會用原廠熒幕,不過嘛……有幾多?你懂的……)

▲然後就係裝副廠電池,成本承惠 30 元人仔。

▲完成後,將背蓋同埋機面蓋合埋一齊,然後就試機啦。

▲然後就進行鐳射刻字,將 5s 機背「應有」的字刻上去,呢樣成本承惠每部 10 蚊人仔。

▲大功告成!一部 5c 的硬件就咁樣「硬塞」入「5s」變左一部旗艦金屬機了。

▲至於要將已啟動的舊 5c 變成一部從未啟動過的新 5s,對於店舖負責人來講簡直係 a piece of cake 啦。所以各位 unwire 讀者記住,部機未 activate 唔等於係新機喇

▲開機,同一部全新機完全無分別!唔開來睇清楚,unwire 讀者會分到嗎?

▲最後最後,就係細路仔都識做的貼標籤,真係要幾多有幾多!

一部部「升級」成 5s 的 5c 出爐囉!

所以嘛,大家以後仲敢唔敢去淘寶或者華強買手機?Edward 的就打死都唔敢啦,尤其是買 iPhone,各位 unwire.hk 讀者真係要留意留意

來源:百度貼吧


相關文章:
  • 中國手機市場競爭激烈 iPhone 從銷量首位直接跌至第五
  • 美國 iPhone 啟用率跌 創 6 年來新低點
  • Apple 推出開源生成式 AI OpenELM 有 4 種版本 + 可在手機上運行

  • Published by
    Edward