夏日防水良伴!Seidio OBEX iPhone 6 / 6 Plus 四防手機殼

Published by
Edward
Share

「夏日熱辣辣,好熱好熱!」夏天到,相信大家一係就留係冷氣房玩,一係就去泳池或者沙灘暢泳,享受冰涼泳池水 / 海水為大家帶來的涼爽感受。不過如果帶 iPhone 去泳池 / 沙灘,又或者落雨個時想用,都會幾麻煩。Seidio 剛剛就為 iPhone 6 / 6 Plus 推出了 OBEX 四防殼,唔止可防水仲可以防跌、防塵及防雪!咁樣一年四季,或者去到世界邊一個角落,都可以鍚住部 iPhone 啦!

安裝簡單係人都識

先講安裝啦。OBEX 保護殼安裝其實十分簡單,只要將 iPhone 放在正面的保護殼內(先攝入音量鍵的一邊),然後再蓋上背蓋,然後沿著邊啪實保護殼,就可以了!另外,要知道保護殼是否真的防水,品牌亦建議大家在未放入手機前,先將空的保護殼放在水中大約 5 分鐘(須用有一定重量的物件壓住保護殼以免浮回水面),然後拿上水抹乾,再拆開保護殼,如果殼內沒有任何水氣水點,就證明防水功能無問題了。

▲建議使用前先將 OBEX 保護殼壓在水中 5 分鐘,拿起後如果發現內裡沒有任何水點(如上圖),就代表防水功能完全無問題。

▲先從殼身右下角打開保護殼。

▲再將 iPhone 攝入保護殼的面蓋(先入音量鍵的一邊)。

▲最後裝上保護殼底蓋,然後按壓殼邊,聽到啪的聲音就代表已鎖實。

另外,安裝後使用上,始終它是四防殼,有一定的厚度,所以套上 iPhone 後會變厚了頗多,不過單手操控上還算可以,但操控熒幕又或者按下 Home 鍵時,由於始終隔住一層防水膜 / 膠,所以要比平時更大力先可以用到,初用時可能會感到不太習慣。另外,雖然官方表示它可支援 Touch ID,不過我們測試後發現,套上後 Touch ID 會比平時難按很多(須用力度大約是平時 4 倍左右),而且只有一半機會辨認得到,所以使用此保護殼時,建議用回密碼解鎖功能會方便一點。

▲裝了四防保護殼始終會比裸機用厚,初用時要一點時間習慣。

水底影相一流

先講 OBEX 的防水防塵功能啦,它的級數具有 IP68,防塵上基本上無任何固體塵埃可以進入殼內,而防水方面,更可以在最深 2 米的水中使用最長 30 分鐘,最適合在沙灘或者泳池的水入面影相,唔單止唔會傷到 iPhone 本身的機能,影相場景亦可以更多,大家更可以盡情發揮創意,拍下 pool-side 或者沙灘 party 時的有趣一刻。

▲裝了 OBEX 保護殼,就算是落雨時、洗手時、甚至沖涼時要用 iPhone 都唔驚入水。

▲浸係水入面都無問題,大家去泳池或者沙灘玩水個時就可以隨時影相啦!


相關文章:
  • 中國手機市場競爭激烈 iPhone 從銷量首位直接跌至第五
  • Apple 推出開源生成式 AI OpenELM 有 4 種版本 + 可在手機上運行
  • 疑受 Samsung OLED 產能影響 全新 iPad Pro 11″ 或供不應求

  • 軍用級別跌落地都唔驚

    另外,防跌方面,OBEX 保護殼符合 MIL-STD-810F 美國軍用級別,就算在高至 1.8 米的地方跌手機落地,都唔驚會跌爛 iPhone 個熒幕,對於鍚機之人來講,可以避免到「無妄之災」,實在體貼。

    ▲具備軍用級數的防跌功能,作為超過 1.7 米高的小編,就算係耳邊位置跌部 iPhone 落地,都唔會驚跌爛個熒幕。

    ▲咁係更矮的檯面跌落地,自然更無問題啦。

    防雪防泥世界通行!

    此外,OBEX iPhone 保護殼仲可以防泥、甚至防雪!無論大家是玩「泥漿摔角」,又或者去雪山滑雪,都唔驚泥漿或者雪整壞愛機。就算平時食飯,萬一不慎倒瀉可樂、甚至紅酒,都一樣防得到,防護十分全面。

    ▲除防水防塵,OBEX 保護殼仲具備防泥防雪功能,可以話去到世界邊個國家,都可以用到 iPhone 6 啦!

    度身剪裁唔洗除套都可充電

    今次測試的 OBEX 保護殼,亦是為 iPhone 度身訂造,所有按鍵位、插槽位均是按照 iPhone 本身的設計而定的,所以大家套上保護套後,唔止可以正常按到開關、音量及靜音鍵,甚至插 Lightning 線充電或者過檔案去電腦,都無問題。

    ▲所有按鍵位置均是度身剪裁,裝上 OBEX 保護殼都一樣用到。

    ▲就算插 Lightning 線充電或者駁電腦過檔案都一樣無問題。

    ▲影相都一樣無問題。

    ▲不過插耳機就需要使用延長線了。

    售價:$588(iPhone 6);$668(iPhone 6 Plus)
    查詢:Legend Distribution(2123 8200)


    相關文章:
  • 中國手機市場競爭激烈 iPhone 從銷量首位直接跌至第五
  • Apple 推出開源生成式 AI OpenELM 有 4 種版本 + 可在手機上運行
  • 疑受 Samsung OLED 產能影響 全新 iPad Pro 11″ 或供不應求

  • Published by
    Edward