Categories: 影視娛樂

經典驚悚美劇《雙峰》(Twin Peaks) 恐怖回歸

Published by
Billy
Share

Heroes ﹑ The X-Files ﹑ Prison Break ,近排非常多既經典作都表明即將重現電視螢幕;咁 Showtime 自然都想分一杯羹,帶黎既就係比以上三套更早播放既經典驚悚美劇《雙峰》(Twin Peaks)。

係 1991 年播完第二季共 30 集後就被腰斬停播既《雙峰》(Twin Peaks),其實好多人都期待已久佢既歸來。 Showtime 董事長 David Nevins 話,「呢部續集對我地黎講係一個大項目,即將會按照原定計劃拍攝至少 9 集,至於之後就睇預算資金而定啦。」 Nevins 仲話「同導演 David Lynch 達成左一定既共識,雖然未知會拍幾多集,但都會盡量控制係 9 集以上。至於具體既拍攝計劃就交比導演為呢部劇做最好既決定。」

Nevins 同好多觀眾一樣好期待,希望能夠係明年播出;不過佢依家仲未能確定,因為最終計劃唔係由佢作主。不過佢亦表示,只要一切 ready 好,就會第一時間同各位觀眾見面。即使 Nevins 並無詳細提到演員方面細節,但佢保證「選角唔會令觀眾失望」,「只要對你想見到既演員充滿信心就好,而且仲會有一啲新既驚喜」咁小編就同各位觀眾就唯有期待下先啦!

來源: TV Guide

Published by
Billy