Categories: 生活科技評測

Billy:「一星期人肉實試為左 6 舊腹肌..」 – SIXPAD 智能健肌儀初步評測

Published by
Billy
Share

夏天為大地帶黎美腿?錯啦,依家興「夏天為大地帶黎腹肌」!作為紙片男既小編,其實次 次講到游水沙灘船P 都非常尷尬,因為自己無身材又要企係啲「 gym 狂」隔離,都咪話唔自卑。一聽到 SIXPAD 既出現,小編雙眼簡直發光咁,一定要借佢返黎玩。

SIXPAD Abs Fit

小編我最期待就係呢部 Abs Fit ,皆因 SIXPAD 代言人 C 朗拿度既 Poster 上腹肌迷人到不得了,天真既小編望住佢腹肌上既 Abs Fit 就覺得自己用左佢就可以變到 C 朗咁(請不要恥笑我)。

Abs Fit 包裝非常簡潔
打開就會見到 Abs Fit
Abs Fit 配件睇上去非常簡單,但都有唔少配件,包括:本體 ﹑ 使用說明書 ﹑ 保護貼 ﹑ 透明收納袋 ﹑ 電池 ﹑ 軟膠貼以及支撐帶。

EMS 鍛鍊:收緊返肌肉線條

其實每個人都有肌肉,只不過可能被表面既脂肪亦即係肥肉遮蓋住左,而所要做既就係令肌肉既線條返返黎,所以 Abs Fit 就採用左 EMS (Electrical Muscle Stimulation)。到底咩係 EMS ? EMS 即係經由電流刺激,直接向肌肉傳達信號,促使肌肉運動。市面上都有唔少呢類產品,效果強差人意既就係好多用高於 20Hz 既頻率,結果肌肉收縮同放鬆程序無法完整咁完成,所以效果多數唔理想。而 Abs Fit 就岩岩好用左 20 Hz 頻率,即使經過一段時間亦都可以保持到肌肉張力。

僅需 23 分鐘完成鍛鍊程式 配有 15 段強度調節

SIXPAD 設有預設好既 23 分鐘專業肌肉鍛鍊程式,運動強度會隨時間逐漸提升,去到最後一分鐘就節奏減慢,強度減弱以慢慢放鬆返肌肉。成個 23 分鐘既鍛鍊模式都會有 15 段既強度調節功能,用家可因應返自己個人身體負荷黎任意選擇體感強度。

戴上 Abs Fit 之後
小編就覺得 Abs Fit 就最岩長時間坐定對電腦既上班族,始終無咩時間運動,但就可以靠戴住佢黎訓練腹肌,先唔講會唔會「震到有腹肌」,最起碼震走肚腩啲脂肪都唔錯啊!
不過如果自認好 sporty 都唔緊要,可以配戴埋支撐帶運動用, Abs Fit 配合運動就

初次試用已經有點累

第一次用完當然唔會即刻睇到效果,不過小編用到最強既 15 度測試,發現都幾震同埋肉眼睇到佢收縮同放鬆既動作幾大,不過完晒 23 分鐘鍛鍊都唔太覺有咩明顯效果住,但都感覺到 firm 左啲。不過小編有樣野擔心既係,假設佢係好有效整到腹肌,但我每次痴都痴得衰過人,歪歪斜斜咁,到底出黎個腹肌又會唔會有影響呢?

SIXPAD BODY FIT

至於 Body Fit ,其實所有原理同技術都同 Abs Fit 一樣,不過所訓練既位置唔同, Body Fit 既可以用黎訓練上臂,亦都可以用黎訓練大腿外側同內側。老老豆豆,雖然兩個產品係同一個系列,技術同用法都一樣,但唔只小編就連 Unwire 既同事們都同意 Body Fit 係幾有驚喜啵。

包裝唔需要多講,同 Abs Fit 一樣設計
打開見到 Body Fit
至於配件與 Abs Fit 一致,不過支撐帶幼左,因為 Body Fit 比較細舊,而軟膠貼也從 6 塊變左 2 塊,其實都係因為 Body Fit 同 Abs Fit 所需要既數量唔同。
雪白無瑕既手臂(誤)
配戴上 Body Fit 之後(痴左上去感覺型仔過 Abs Fit)
除左隻手,亦都可以係大腿內外側用,戴埋佢去跑步都無問題
小編最鍾意就係戴晒 Body Fit 同 Abs Fit 一齊做,慳返唔少時間! (不過戴住支撐帶真係唔多靚,鍾意除衫做運動既讀者可能要注意下)

Billy 初步使用感受

三個字:「好鬼痺」四個字:「小兒麻痺」。因為小編為左測試,將佢調較到最強強度;結果係完全控制唔到手指動作,一整個痺到不行。不過正正因為佢夠強先咁痺,雖然上班族無可能戴住佢做得到野,但只係單單用一次已經 feel 得到啲 bye bye 肉其實已經 firm 左少少,個感覺係幾明顯睇到。如果要係大腿內外側用,用到最強強度係無可能郁得到,可能小編身體負荷唔到既問題,甚至跑步測試時有少少抽筋。雖然佢同 Abs Fit 用法同電流等等相同,但可能擺係手臀同大腿位,個感覺相對比腹部大得多。

Billy:「唔洗再驚坐到變大肚腩肥仔啦!」

對於呢類型既器材,好多人都會有一個錯覺,覺得只要買左一用即刻就會變六舊腹肌大隻仔,做唔到就即係廢。不過操肌就好似減肥咁,「羅馬不是一天建成的」。小編係拎到部機時,都誤以為幾日時間就可以做得到 before & after 既效果圖比大家睇,但奈何太瘦無乜肌肉,所以線條都唔算好出。

不過我仍然會比 SIXPAD 正評,點解?首先,我鍾意佢夠老實叫「健肌儀」而無好 gimmick 咁叫「腹肌機」之類既名,始終由無到有並非易事,而佢真真正正幫到長時間坐低對住電腦上班族既人士即係小編,去 firm 返啲肌肉線條出黎;再者,戴住佢無論做運動定工作,非常輕既重量戴係身都唔太覺, 23 分鐘鍛鍊話都無咁快就過左。但係仍然有啲野小編都覺不足既就係:隨 SIXPAD 附贈既專用軟膠貼只有一次份量,而佢只有約 30 次既黏貼次數,雖然之後有得買返專用軟膠貼(Abs Fit 同 Body Fit 專用軟膠貼價錢分別為 $250 同 $170),不過兩部機本身價錢都唔平,點解唔附送多啲呢?

始終 SIXPAD 屬於輔助器材,唔係用黎打敗運動,而係互相配合:如果讀者本身無腹肌,諗住買左佢就會爆晒六舊出黎,小編可以勸你慳返唔洗買;如果你做開 Gym 或者其他運動,想加強返啲線條既突出,就好似下圖水球運動員馮剛政咁,不妨可以考慮下;而對於同小編一樣朝九晚五都要坐係到對住電腦的上班族,我就強烈推薦比大家,幫你去一去大肚腩同手臂 bye bye 肉都抵啊!

SIXPAD Abs Fit 建議零售價: $1620

SIXPAD Body Fit 建議零售價: $1280

SIXPAD Abs Fit 專用軟膠貼 (6張): $250

SIXPAD Body Fit 專用軟膠貼 (2張): $170

Published by
Billy