Categories: 作者忘記分類

iPhone 4行貨回收價 4日跌左$1,700

Published by
duncan
Share

相信大家係呢幾日,都係不停咁俾身邊o既朋友、親戚左一句 iPhone 4 右一句iPhone 4,我先之達人都唔例外,日日俾電話轟炸,打黎問收緊幾錢,我亦勉為其難,日日都去先達問價。不過今日我行先達時真係嚇一嚇,因為一路行,一路聽到好多人講以下類似說話:「喂!你尋日報個價唔係咁過喎!」「嘩!個價有冇咁低呀!仲話高價收機!」「唔收!唔收iPhone 4住!」究竟發生咩事?


我捉左個手機舖朋友仔了解o下咩事,原來其中一個原因係大陸水貨客停止收機,相信係因為行貨 iPhone 4 比想像中多,大陸市場仲未消化得切。始終過萬蚊一部電話,唔係真係個個捨得買,如果套唔到現,自然唔會再收機啦!

另一個原因就係 iPhone 4 可以 Jailbreak 到,相信呢樣係令大家高興o既事,但對先達班炒家就係一個惡夢!事關 Jailbreak o既下一步就係解鎖,就o黎有解鎖軟件去解美版 iPhone 4 o既消息,尋日o係先達吹到好行,咁就出事勒!始終美版返貨比港版平勁多嘛,而且仲有好多其他國家既水貨選擇。就係呢兩個原因,搞到 16GB 行貨回收價o係 4 日內由高峰 $9,100 直插落 $7,400,恆生指數都冇變得咁勁,仲有好多舖頭仲試過封盤唔收機添,簡直係跌到停板呀!

由於班大陸水貨客唔收機,先達班炒家為左散貨,都開始平賣 iPhone 4。不過大家唔好諗住係 D 咩 $4,988 之類o既價喎!「平賣」極都要成 $8,600 架,仍然係專攻大陸客!始終香港客唔會o係先達買 iPhone 4,全部上台買或者等 Apple Store 出貨啦!班炒家仲諗住好似 iPad 咁賺到笑(iPad 行貨到而家仲炒緊),嘿!今勻真係損手爛腳啦!

30/7-2/8 iPhone 4 收機價
16GB/32GB
30/7 $9,100/$9,800
31/7 $8,500/$9,300
1/8 $8,300/$9,000
2/8 $7,400/$8,500

Published by
duncan