智能手帶可變藍牙免提 ! 速試 HUAWEI TalkBand B1

Published by
皓藍
Share

智能手錶就聽得多,智能手帶連藍牙耳機你又聽過未?HUAWEI TalkBand B1 貼近生活,操作簡單。手帶總共有兩個按鈕,旁邊的按鈕可以轉換不同版面,例如時間,步數,卡路里等。另一個就可以將智能手帶搖身一變,變成藍牙耳機。想知道 HUAWEI TalkBand B1 點變身就要睇以下內容啦!

影片介紹:

記錄你專屬的生活健康資訊

HUAWEI Talkband B1 具備 1.4 吋 OLED 螢幕,能夠清晰顯示內容!只要下載 HUAWEI 的專屬應用程式-「HUAWEI TalkBand 」,透過藍牙或 NFC 快速配對。連接後,開啟應用程式就可以檢查每日行走的步數,燒耗多少卡路里或監測睡眠狀況。

▲ 具備 1.4 吋 OLED 螢幕,就算在陽光低下也可以清晰見到螢幕顯示內容。

▲ HUAWEI Talkband B1 兼容 Android 4.0+ 機或 iOS 5.0+機配對。只要於 Google Play 或者 App Store 下載 HUAWEI TalkBand B1 的專屬應用程式 - 「HUAWEI TalkBand 」便可。

▲ 將手帶螢幕貼近手機背部就可以進行 NFC 連接。

▲ 連接成功後,螢幕就會顯示「已連線」的文字提示。

▲ 你可以在應用程式的主頁見到關於你的個人化記錄,例如今天走了多少路,深淺層睡眠,燒耗掉的卡路里等等。

▲ 應用程式會記錄和分析你今天的運動狀況。

▲ 知道深淺層睡眠後,可以改善睡眠質素的問題。

是手帶也是藍牙耳機

同周星馳係國產凌凌漆嘅「風筒原理」一樣,你望落去似乎是一隻平平無奇的智能手帶,但其實它是一隻藍牙耳機。

▲ 按下按鈕將手帶跟藍牙耳機「分體」。

▲ 係咪好神奇呢?

識提醒你避免下身變肥

其中一個較少見且實用既功能就是久坐提醒功能, 好多香港 OL 因為坐得太耐,令到 Hip 位同大脾都好肥,用家可以自己設定久坐幾耐就要被提醒。例如小編設定 30 分鐘為一次提醒,當智能手帶偵測到小編坐低30分鐘,手帶就會震動,然後提醒小編要四周走走。這個功能非常適合經常對住電腦工作的讀者喔!

▲ 哇! 坐咗咁耐㗎啦!係時候要企起身行下!

▲ 唔知咁樣會唔會瘦呢?咁貼心貼身的手帶當然唔可以同我分離啦! HUAWEI TalkBand B1 更有 IP 57 防水防塵功能,無時無刻都可以戴住!落雨的時候都唔需要怕雨水會滴壞隻手帶喔!

▲ 如果手帶沾了水,用紙巾輕輕抹走就可以。

 

成隻叉電唔使用線

HUAWEI TalkBand B1 另一個優點是「One Hand Done」,手帶竟然偷偷暗藏「USB 插頭」,只要將手帶尾位揭開,就可以直接把內藏的 USB 插頭連接到電腦充電,非常方便。

▲ 利用在家中不會有太多運動的時間充電,就可以更加準確去量度一日嘅運動量。

▲ 大頭蝦的讀者有福了,內置 USB 插頭的設計就唔洗怕唔見充電線啦!

Published by
皓藍