Edward:「咁至係旗艦來架嘛!」HTC One M9+ 初步評測

Published by
Edward
Share

HTC 早前在中國發佈了號稱今年旗下最強的旗艦手機 One M9+,本以為只是「中國限定」,誰不知轉個頭就宣佈會在香港推出!昨日 HTC 就舉行了 One M9+ 的發佈會,究竟初步用起來感覺係點?同 M9 又有咩唔同?而家就同大家介紹一下。

機身大啲都好揸手

相比 M9 的 5 吋熒幕,M9+ 採用了 5.2 吋熒幕,而由於兩機採用相同設計,加上 M9+ 底部多了個指紋辨識器,所以機身自然比 M9 大一點。不過在使用方面,M9+ 手感其實同 M9 差唔多,單手掌握或操控都唔見有咩問題。

▲從此圖大家可以見到 M9+(右)機身上確實比 M9(左)大少許。

▲採用 5 吋熒幕的 One M9,要單手操控自然無問題。

▲而採用 5.2 吋熒幕的 M9+,雖然機身是大一點,但亦不影響單手操控體驗。

▲另外從側面睇,M9+(下)的設計確實與 M9(上)相同。

終於有旗艦 2K 芒!

之前推出 M9,雖然手感係唔錯,但去到 2015 年旗艦機仲係用 1080p,售價又近 6k,又真係幾「責洗」。去到 M9+,HTC 終於俾番個 2K 芒俾大家,而且同之前推出的 E9+ 的 2K 芒相比,M9+ 的熒幕顯示質素更高,色溫亦更準(E9+ 始終有偏藍問題)。就算同之前推出的 LG G4 相比,M9+ 色準都更佳(G4 熒幕有輕微偏藍)。另外,亮度方面,正面去睇 M9+ 的熒幕比起 E9+ 甚至 LG G4 都要光,就呢一點確實令小編有點另眼相看;唯一係如果側少少睇,M9+ 亮度都有點暗,這是 IPS 2K LCD 的共同缺點。整體來講,M9+ 的 2K 熒幕,總算俾到大家「旗艦機」的感覺,呢一點係抵讚。

▲同 M9(左)比較,M9+ 的熒幕色準比較好,而 M9 有少許偏藍情況。

▲可視角度來講,M9+(下)同 M9(上)差唔多。

▲至於與 LG G4(左)比較,M9+(右)亦比較準確,沒有 G4 的偏藍情況。

▲至於可視角度來講,LG G4(上)與 M9+(下)是差不多,不過肉眼所睇兩部機都會比正面睇暗。

指紋辨識媲美 iPhone!

另外,M9+ 相比 M9 而言,另一點最大不同就係加入了指紋辨識功能。有別於之前 One Max 的指紋辨識器位於機背,而且需要由上而下輕掃的方式進行掃描,M9+ 的指紋辨識器就更似 S6 edge、iPhone 6 / 6 Plus 的操作方法,只需要一按即可解鎖,尤其是用係 M9+ 呢部擁有 5.2 吋大熒幕的機款來講,肯定方便好多。另外,用家亦可以在設定中選擇按下指紋直入 Home 介面,而無須先顯示解鎖畫面再進入,令解鎖速度大大加快,呢一點都係抵讚之處!

不過相比 iPhone 同埋 S6 系列的指紋可用作付款或者買 APPS 時作身份認證,HTC 的指紋辨識器就只能用於解鎖熒幕及當 Home 制使用,就連加入「私密模式」,容許用家將唔想人地見到的相片、影片、文件、APPS 等放進去呢樣功能都無,就真係單調咗啲囉!希望未來 HTC 可以加入,就算用唔到來俾錢,起碼個指紋功能都實用好多。

▲M9+(下方)與 M9(上方)的最大分別之一,是多了個指紋辨識器。

▲與 iPhone 6 / 6 Plus、S6 / S6 edge 一樣,設定時同樣要按下數次並輕微移動手指位置。

▲M9+ 的指紋解鎖比其他手機好的,是可以在設定中勾選「首頁快捷鍵」,這樣手指按下辨識器時,並不會進入解鎖介面,而是直接回到首頁。

Duo Camera 重現!但有點……

相比 M9,M9+ 另一項不同之處,就在於鏡頭。M9 只採用一個 2,000 萬像素的鏡頭,而係 M9+ 上,就綜合了 M8 及 M9 的鏡頭特點,推出了全新的 Duo Camera!不過!!!大家唔好太興奮住,因為小編上文講嘅「綜合」,HTC 就真係將兩個鏡頭合二為一而已,換言之用家一係就揀 M9 的「High-res 鏡頭」拍攝 2,000 萬像素的相片,一係就揀 M8 的「Duo 鏡頭」拍攝只有 400 萬像素的可後製設定景深的相片!這種設計,其實令本身已有點「雞肋」的 Duo Camera 更加「雞肋」,老實說如果俾我可以影到 2,000 萬像素的相片,為何我要選擇影 400 萬的?另外實在又有多少人會選擇在拍攝完回家後,才再調較景深?老實說,未必無,但小編身邊有用過 M8 的朋友,10 個有 9 個都話無用過。所以重新加入 Duo Camera,又影唔到像素提升的相片,Edward 覺得是有點多餘。

▲M9+(上方)明顯比 M9(下方)在主鏡頭上方多了一個小鏡頭,M8 年代的 Duo Camera 回歸了。

▲只要係相機介面左方點按「Switch to Duo」。

就可以進入 Duo Camera 模式。

▲相片拍攝後進入相簿,如以 Duo Camera 拍攝的相片,在左下角會有一個圖示。點按它再選擇 UFocus,就可以在相片選擇焦點,亦可以用右方的條狀操控設定景深深淺度。

▲不過 Duo Camera 拍攝出來的相片,只有 400 萬像素,但相片體積就因為內藏了計算景深的數據,所以體積大達 5MB 以上!

▲相反使用一般模式(16:9)拍照,像素為 1,600 萬像素,但相片體積只是 4MB 左右,相比之下較細。

還有的是,M9 在五月初推出的更新,其實加入了 RAW 相機模式,可讓用家調較不同的拍攝設定,又可以影無壓縮 RAW 相片。本以為新推出的 M9+ 自然會有此功能,但 Edward 遍尋亦看不見!所以在相機設計中,Edward 的結論只有一個字:唉……

▲在 3 個月前在香港發佈的 One M9,已在五月初的更新加入 RAW 相機功能。

▲但在昨日才發佈的 M9+ 上卻沒有了 RAW 相機功能,這一點令 Edward 十分費解……

換 U 不損流暢度

最後一項 M9+ 與 M9 不同之處,就在於硬件規格。M9+ 採用了 MTK MT6795T 2.2GHz 八核心處理器,可能大家會擔心:究竟相比 M9 採用的 Qualcomm Snapdragon 810 1.56GHz 八核心處理器,會唔會慢咗?Edward 就以安兔兔評測測試過,M9+ 的分數都高達 48,158 分,相比 M9 所獲得的 50,362 分,真係唔差好遠。而實際上用落,M9+ 始終都有 3GB RAM,順暢度都幾高,用落都唔覺有窒嘅情況出現,不過耗電情況同埋會唔會有 APP 撞,就真係要試一排先可以同大家報告了。

▲採用 Qualcomm Snapdragon 810 處理器的 One M9 在安兔兔評測獲得 50,362 分。

▲而採用 MTK MT6795T 處理器的 M9+,也獲得 48,158 分,大家就可見到兩機效能上其實相差不遠。

Edward:「咁至係旗艦!但唔該俾番 RAW 模式來……」

整體來講,HTC 今次推出的 One M9+,相比之前的 M9,真係可以話真正叫得做旗艦級數。而且 M9+ 的訂價與 M9 一樣,都係 $5,998,始終無破 6k,對於 Edward 來講都覺得唔算十分貴。不過 M9+ 的 Duo Camera 鏡頭,始終真係好雞肋,加上又重新抽起 RAW 模式,Edward 覺得始終都唔太明(因為 M9 都有……)。但整體來講,俾呢個價錢去買 M9+,點都比俾來買 M9 值好多。如果大家鍾意用金屬機身的 Android 手機,One M9+ 都算係唔錯嘅選擇。

 

售價:$5,998
查詢:HTC(3077 5588)

Published by
Edward