SE x LG = 山寨 W508 ?

Published by
先之達人
Share

而家 iPad 連機套、保護貼都黎齊香港,仲有乜肯定會到但係未到呢?咪就係山寨版!未見識到山寨 iPad 之前,等我搵搵呢期先達有冇新山寨機可以笑住先?有!就係呢部山寨 SE W508 啦!

咪住!乜呢部唔係 LG Lollipop GD580 咩?冇錯!佢個樣係就係抄 Lollipop,但牌子同型號就抄SE W508,不過望真 D 機面個牌子名,其實係「Sony Erisson」,少緊個「c」架!點解要咁「Crossover」?估計係萬一俾人告時有得拗,你話我偽冒 SE 咩?SE 根本冇部咁o既機喎;你話我抄 LG 咩?我其實叫 SE 喎,總之你知我唔脹啦!但係部機o既功能同價錢,同其他山寨機差唔多,買o黎用反而多個位俾人笑,唔值喎!


俾大家睇清楚 D 個名,點讀呢?「Sony Er ris 神」?


底部印埋 Walkman logo,同真 logo 好似!


正牌 Lollipop 有呢三隻色同後期加推o既紅色,但就冇山寨 SE W508 o個兩隻色。

Published by
先之達人