Categories: 手提電話

貓掌 iPhone 5S 解鎖香港實試:「真係 Work!」

Published by
肥倫
Share

iPhone 5S 新增指紋認證功能,指紋感應器部分相當高科技,圓形金屬圈用來偵測生物特徵,斬手指都唔可以過到認證。外國較早前找來了一樣是生物的「貓星人」做測試,結果真係得!unwire 編輯部取得真機後,亦找來編輯部吉祥貓「肥仔豆」做測試!


成功登記指紋!

要做到指紋解鎖,就要先登記機主的手指指紋先,最多可以登記 5 個。而為左測試貓掌是否可行,編輯部的 iPhone 5S 就將其中一組留俾肥仔豆的右手。

登記過程發現相當唔容易,因為貓掌劃分為幾個肉球區域,而登記過程又要認完收起,又放返落去好幾回,貓本身坐唔定,令登記極為高難度。結果小編要指定中央肉球,每次命中同一位置玩了 3 分鐘才成功,要哄又要獎罐罐,不過肥仔豆咁叻仔,你應得的!
實測影片

至於登記到,又代唔代表真係解到鎖?編輯部拍低了以下影片。結果發現:用登記的右手只要拍下去時命中中央肉球,果然可以解到鎖;相反,用左手時試晒所有肉球都唔成功,果然 iPhone 5S 識認住貓星人貓掌肉球獨特紋理。大家可以考慮下要趕功或溫書時,用呢招令自己好難先用到手機,提升自己專注度喔~

Published by
肥倫