Categories: 潮流手錶

遲來的「錶」王 – 香港行貨 Moto 360 初步拆盒分享

Published by
Edward
Share

相比美國遲了差唔多半年,被外界稱為 Android Wear 智能手錶「錶王」的 Moto 360 行貨終於抵港。Edward 在年三十的下午,終於收到呢隻錶的行貨 packing。在測試呢隻錶之前,就等我地先睇睇盒入面有咩嘢啦。

包裝超簡約

今次借到測試的 Moto 360 行貨,Edward 到手的是錶色錶身灰色皮革錶帶的款式,包裝盒內的配件亦相當簡約,只有:火牛、充電座、說明書同埋 Moto 360 錶本身。以下就俾大家睇睇:

▲打開包裝盒,已經可以見到 Moto 360 真身,Edward 借到的是錶色版,加上皮革錶帶。

▲再入去已經可以見到另外兩件配件。

▲一個是火牛,另一個係無線充電座。

▲只要將 Moto 360 如上圖輕放在充電座上,就可以充電。

▲剩低嘅就係中、英文說明書,包裝超簡約。

手錶有點厚男士較適合

至於手錶方面,錶身比較厚,表面加入了 Corning Gorilla Glass 防刮玻璃,加上不銹鋼錶邊,以及較大的錶面,感覺頗為高貴,但就比較厚,相比早前 Edward 測試嘅 Withings 智能手錶,Moto 360 比較適合男士使用。另外,錶帶採用了 Horween 皮革製造,與小牛皮之類真皮相比,手感都算唔錯,但表面就比較粗糙「撮」手,Edward 個人感覺就只屬一般,但大家是否喜歡,就真係要拿過上手試過先知。

▲錶面採用了 Corning Gorilla 強化玻璃製造,具備防刮功能。

▲錶邊及錶制就採用了不銹鋼物料製造。

▲錶身左邊的細窿是收音咪。

▲錶的背面同樣是不銹鋼物料,而且 Moto 360 具備 IP67 防水防塵級別,就算落雨或者沖住涼戴都唔驚整壞。

▲皮革錶帶由美國著名皮革製品公司 Horween 製造。

▲Moto 360 皮革手感同一般小牛皮之類的皮帶有啲唔同,比較「撮」手。

▲另外,Moto 360 好處係扣錶帶格數好多,無論手臂粗、幼都會戴得落。

▲事不宜遲,開機了!不過因為 Edward 趕住要做節,所以用後感,就留待稍後再同大家分享啦!

售價:$2,198

查詢:Brightstar Asia Limited(2980 8088)

Published by
Edward