Categories: 生活娛樂評測

「點解 D 相穿晒崩嘅?(編按:你唔識影)」依莉詩帶你遊《One Piece 海賊王》 3D展

Published by
依莉詩
Share

真人版火影忍者的舞台劇很快就在澳門公演,但長駐漫畫榜首位的《One Piece海賊王》卻好像沒有新搞作,但 fans 們唔洗咁快失望住!因為海賊團已經空降尖沙咀,化身成 30 幅 3D 畫作,邀請你成為草帽海賊團的一員,一起尋找大秘寶!今日依莉詩就帶大家冒險一番!

經典情節重現

3D藝術展的一大特色就是能夠讓參觀者擺出誇張的 post ,結合視覺與錯覺技術,與畫中事物互動起來。而今次海賊王 3D展正正就提供大好機會,讓你和草帽海賊團中的主角有前所未有的接觸。當中 30多幅的海賊王 3D畫中不乏經典場面,除了衝入漁人島的一刻,更有薇薇公主加入大隊、艾斯犧牲自己去救路飛,甚至火燒梅利號。係咪聽到好想快啲走入海賊王的世界呢?

▲ 海賊王 3D展是香港 3D 奇幻世界的一部份,館內半數以上的區域都已經被海賊團占領。

▲ 雖然很興奮,但要100%同場景融為一體,拍攝前記得留意場境旁的指示圖,仲要乖乖企喺「最佳拍攝位置」,就啱角度先影啊!

▲要成為海賊團的一份子,當然要記得薇薇公主成為同伴的記號。但要影得同其他成員一致,記得手要直,腰要挺!

▲ 經典場景點止咁少!海賊團在城牆拯救魯賓的一幕,小編當然要加入埋一份。要做到人景合一,企位同眼神都要做到與其他隊有一致,(小編就是錯誤示範)人的重心要向後啊!

▲ 又是一張錯誤示範,今次小編的企位和眼神都很一致,但畫面和相框分開了!所以影之前要記得留意清楚有沒有穿崩啊!

▲ 要學識布魯克的「45度」絕技當然唔容易,但相機的設定都很重要呢!小編就發覺這裡的境景多數是 4:3 的,如果設定成 16:9 拍攝的話,左右會拍到很多穿崩呢!

▲ 啊!有時人本身都很重要啊!太高啦,太高啦!這個框對小編來說太高啦!

▲ 還有小編和朋友都太瘦啦!看,泡泡內可以企多一個人呢!(朋友:唔好痴咁埋我到!)

▲好啦!睇完錯誤示範,看看其他人如何擺 post 啦!無錯!想突出未必要同畫中人的動作一致,有時誇張的動作同表情都很重要。

▲ 想特別的話,玩下cosplay 都是一個好提議。

走入漁人島迷宮

自問影 3D畫的技術有限,又未必無野玩嘅!場館入面仲有個只有一條路的迷宮,走進去就好似置身漁人島一樣,波浪型的鏡和暗的燈光,令人有種迷幻的感覺。迷宮的出口更有 1:1 的蛇姬人偶等你。

▲ 雖然只得一條路,但亦要小心撞到牆啊!

 ▲ 身材玲瓏浮突的蛇姬同漫畫一樣咁吸睛,連公公婆婆都忍不住拍照留念。

齊訂索柏毛公仔帽

睇完展覽,又點可以兩手空空離開?場内設有 Pop-up store 售賣 One Piece 模型。不過,暫時貨品大部分都可以在市面買到。如果想特別點,大部分日本和香港特別版精品如索柏毛公仔帽等,將於 6月陸續到港,只要填妥訂購表格並交給有關職員,日後就會收到的訂購詳情同可以優先訂購。

 ▲ 現時 Pop-up store 售買 One Piece 的模型為主,但大部分都可以在市面買到。

▲ 而最得意的限量精品就是索柏毛公仔帽 粉紅 $130、藍色 $140。

▲ 另外,亦有 One Piece 圖案的木質杯墊,每款 $88。

▲ 紅黑色的頭巾十分隨性,售價為 $188。

預購門票送福袋!

早玩早享受!只要在 5月 25日前購買門票,換票時,就可以得到海賊王精美禮品福袋一個。

▲福袋内有扇子一把、$20 pop-up store 現金券、3D 紙模型(暫未有貨,會有換領券)及記事簿一本。

依莉詩:「點解嘅?點解嘅? 點解 D 相穿晒崩嘅?」

今次是小編第一次去 3D展,平時看到其他朋友在社交網絡的相咁逼真都一直想去。今次難得有 One Piece ,而且入場費並沒有因而加價,仲可以影埋其他主題 3D畫,當然要玩下。不過原來要影到一張呃到 like 的相片真的不容易,可能小編所用的鏡頭太過廣角,而且設定了 16:9 的相片比例,結果大部份相都穿崩了呢!吸收今次經驗後,小編下次要擺更多搞鬼動作,影更多靚相先得!

 

 

香港海賊王3D展覽
日期:即日起至7月尾(10:00am – 10:00pm)
地點:尖沙咀加連威老道96號希爾頓大廈1樓 香港 3D 奇幻世界
門票:$149/成人、$100/小童及長者

Published by
依莉詩