港女科技一週:你仲有聽收音機架?

Published by
Grace
Share

你對上一次扭開收音機係幾時呢?考 DSE / 會考 / A-Level 中英文 Listening 個陣?上季嘅賽馬日?定係揸車個陣?又或者可能耐到你都唔記得左。收音機呢啲咸豐年前的產物,對於大家來說可能太遙遠了,想聽電台節目大可以上網或用 Apps,使乜用收音機?

古董收音機都幾有型 😀

剛過去的星期日,當大家在看 CCTVB 假普選選港姐的時候,我電視都冇開,連明珠 930 都懶得睇,係屋企聽左一晚收音機(事實係我晚晚都聽)。個晚電台播左兩次羅生門,我不禁慨歎:「乜冇其他歌喇咩,使唔使一首歌一晚播兩次呀?」跟手將呢個「大發現」share 係 Facebook。

朋友見到我個 post 有部收音機,就問:「乜你咁 old school 嘅,時光倒流呀?聽電台唔用 Apps 咁倒米架你!」我才發覺,一.原來我係少數人仲會聽電台節目;二.原來收音機已絕跡於家庭;三.原來唔用 Apps 係倒米的行為 。

自從 CCTVB 的節目愈來愈劣質,我屋企已經慣性唔開電視(有時會睇下 HKTV),只會聽收音機。一早未起身已經聽到媽媽係度聽緊 881 的《晴朗》,對於一起身就趕頭趕命要出門口的我來說,朝朝都有陳志雲、陳聰同郭志仁幫我 brief 每日重點消息,仲成日都請到好有 soundbite 的嘉賓講野,呢短短的 30 分鐘好 fruitful。

隨後返工,我有時(其實好少可 XD)都會偷懶,上網聽下 BBC Radio 4,因為有時差,所以都係聽佢地早晨節目。最鍾意就係聽介紹書的節目,有時仲會請到作者講兩句。

放工返到屋企,繼續係聽緊收音機,好彩的話可以聽到陰謀人播歌,有時亦會聽雲妮播歌,再聽葉宇澄(雖然都係播歌,亦只係半個鐘,但晚晚都鬧佢個節目…),最後一路聽才子一路中眼瞓…

聽收音機最好的地方係唔使上網,冇 data 都聽到,仲可以一路做住其他野一路聽,唔使再望住個 mon,俾對眼休息下(實情係,我繼續㩒電話 XD)。其實開收音機某程度上都係想屋企有啲聲,唔好太靜,減低一個人食飯的孤獨感啫。係咪真係咁 old school 呢?有少少啦,不過總好過睇劣質電視節目浪費我寶貴的休息時間。

Published by
Grace