飲食

醜到嘔奶!依莉詩親試中環「醜比頭點心」

Published by
依莉詩
Share

世界變啦!依家港女的 taste 愈變愈重口味,連樣衰衰的醜比頭都有市場,仲由4月1日起繼蛋黃哥同 Little Twin Star 之後登陸 DIM SUM ICON ,成為「醜比頭小精靈 」Pop-up Cafe 添!今日我依莉詩就同 Summer 去咗中環店率先試食啦!

必食!點心、甜心夠晒醜

雖然第一眼望見醜比頭覺得好樣衰,不過愈望愈順眼,甚至想食埋佢落肚。今次「醜比頭小精靈」,包括粉屁桃、紅魔菇、赤羽佛、黑羽煞、小花頭、奶奶頭、黃金寶、綠羽仙就化身成 18款點心、7款創意甜品 同 4款特色飲料,等你盡情吞咗佢。款式之多,食完會唔會變醜就唔知,不過食完銀包肯定會受傷,為咗呃 like 呃盡 D,所以我地就揀出幾款必食之選,等你食得 happy D。

 

▲粉屁桃鮮奶流沙包 $49

 DIM SUM ICON 一向以流沙包作賣點,之前的「蛋黃哥便便」包唔知大家試咗未,而今次的「粉屁桃嘔奶包」同樣非常吸睛。粉紅色的包貼上彩色粉屁桃面,一篤個口就有以日本 3.6牛乳、蛋白同白砂糖打成的流沙,加倍嘔心。

▲ 黃金寶炸饅頭 $39

第二樣呃 like 必點的一定是這個「便便饅頭」,單睇個樣已經夠抵死,而且以燕麥混合麵粉搓成,非常健康。不過便便下面的似乎是旺旺雪米餅,有點扣分。

▲ 醜比頭燕麥蛋黃流沙包 $49

呢籠同樣是流沙包,以燕麥同麵粉搓成圓形、心形 同 長條形,每一個都印有不同精靈,同樣可愛,如果唔想食鮮奶流沙包可以揀呢個。

▲ 醜比頭蝦餃 $59、小花頭燒賣 $59、紅魔菇黑松露野菌餃 $49、

另外, 小花頭燒賣、綠羽仙鹹水角 同 醜比頭蝦餃 3款點心都不錯,每隻蝦餃都係唔同形狀,上面的食用米紙印有粉屁桃、赤羽佛、奶奶頭,十分可愛,而燒賣上放有由紅菜頭汁混麵粉而成的小花,超級可愛,至於野菌餃外型雖然唔多特別,不過餡料有雞脾菇、蟹味菇 同 翠玉瓜,口感十足,而且水晶皮夠薄,值得一試。

 

 

▲ 粉屁桃士多啤梨奶凍 $39、紅魔菇摩卡咖啡蛋糕 $39、黑羽煞 60%純朱古力蛋糕 $49、赤羽佛芝士蛋糕 $49

講完點心,講下甜品先!可能醜比頭太過曳,部份的甜品已經偷步係 3月 17號已經同左大家見面。當中最受歡迎最可愛的粉屁桃隱身於甜蜜夢幻的士多啤梨奶凍中,粉屁桃士多啤梨奶凍分別以三層奶凍做成,最上層用上士多啤梨啫喱,中層雲呢拿子奶凍,最底層士多啤梨奶凍。

 

▲ 粉屁桃大福 $29、粉屁桃特飲(粉紅色)$39

如果鍾意食水果類的甜品,可以選擇大福,粉紅色的椰汁大福皮包住豆沙同大大粒士多啤梨,酸酸甜甜,而特飲包括蜜桃肉,蜜桃汁混入梳打, 口感清爽。

▲ 粉屁桃燉奶椰皇(冷/熱) $59

 椰皇燉奶平時食得多,呢個除咗有可愛的粉屁桃加持外,入面的燉奶以日本的雞蛋白加入椰皇原身的椰水和3.6北海道牛乳製成,特別香滑。

▲ 奶奶頭 Cappuccino

厚厚的奶泡上灑上奶奶頭圖案,十分抵死。

必影!醜比頭列隊歡迎

之前去 DIM SUM ICON 的 Pop-up Cafe 都只有點心唔同咗,裝飾一 D 都無變,今次「醜比頭小精靈 」Pop-up Cafe 就非常有驚喜,一入到中環店就有一隻立體「醜比頭小精靈」等你同佢影相,而店內更有一幅幅醜比頭畫,氣氛很好。最正的是門口有一部自動影相機,可以拎住自己鍾意醜比頭 props 扮醜比頭影相啊!

▲ 門口有一部自動影相機,可以拎住自己鍾意醜比頭 props 扮醜比頭影相啊!

▲ 立體的奶奶頭超可愛。

▲ 仲有粉屁桃啊!

▲ 牆上有一幅幅醜比頭畫,氣氛十足。

▲ 啊!粉屁桃好肥!

必買!醜惡餐具帶回家

除咗食品,店內仲發售多款「醜比頭」周邊商品,包括:盆栽、時裝、餐具及公仔等,好醜啊!

▲ 真‧盆栽入面有一個個醜比頭守護植物生長,應該唔會被醜死掛?

 

▲ 仲有一隻隻公仔,等你帶番屋企。

▲ 每個裝住食品的餐具都印有醜比頭,如果睇岩可以買走啊!

 

依莉詩 :「愈醜愈愛!」

唉~我知大家一路睇我 D 文,心入面都有句「這麼醜的妞…」,唔緊要,今次終於有嘢醜過我。睇嚟呢樣就係「醜比頭」吸引人的地方,夠醜但夠平凡。講番餐廳,之前都介紹過,所以食物水平就唔多講,不過食物造型比之前認真咗,粉屁桃鮮奶流沙包 同 黃金寶炸饅頭 好抵死呢!另外,今次多咗影相位,感覺上更似 Pop-up cafe。而「醜比頭」精品唔多地方有得賣,粉絲就算唔食都要去掃貨啊!

 

DIM SUM ICON

中環店 (2807 1682)

地址:中環德己立街1-13號世紀廣場B/F

營業時間: 11:00am-11:00pm

尖沙咀店 (2885 1345)

地址:尖沙店The ONE3樓L308號店

營業時間: 11:00am-11:00pm

相關影片:

Published by
依莉詩