家居無線

依莉詩:「曬被唔駛等天氣好」- Panasonic 「曬被寶」評測

Published by
依莉詩
Share

今年 D 天氣奇奇怪怪,見呢排天氣熱得都穩定,係時候收被同換季。  不過對住陰晴不定的天氣,如果晒晒下被先落幾滴雨,咁就前功盡廢。 咁啱又俾我依莉詩發現 Panasonic 推出咗曬被寶,於是就決定借嚟試下。

機身細細唔晒位

相信唔少媽媽都覺得要放多夠嘢好阻訂,不過呢部曬被寶只有垃圾桶的 size ,唔算太大,加上好輕,單手都可以搬得郁,擺入衣櫃無問題,唔會晒位。而且佢有5種預設溫風吹送模式,可以係有限的地方焗羽絨被、羊毛被、棉被、鞋、衫等。係黃梅天慳番晾衫、晾被的位之所餘,冬天可以當暖風機用,落雨天可以吹乾鞋襪,好似幾實用。

▲ 曬被寶機身不大,很容易收納,而機身有個手握位,方便拎起通屋走。


▲ 機後有電線收藏位,唔用的時候可以收番入去,好整齊。


▲ 拉起上方把手,吹風咀就出來了,方便放入被入面出風。


▲ 機頂上面寫明了各衣物的建議烘焗時間,只要按模式就開始,時間夠會自動熄機,簡單到機械白痴都識用。

▲ 左右兩邊有隔塵網,得閒要清洗下。

唔駛睇天氣收棉被

收棉被係人件令人好麻的事,特別係最近時不時都落幾滴雨咁,又曬又收忙成日。呢部叫得曬被寶,主要功能當然係曬被,仲要放係床就焗得,唔洗另外搵位放。機身會製造暖風,再通過喉管同三面出風的噴嘴傳送到床褥同被中間,令暖風均勻散佈被褥內。只要 90分鐘就可以烘乾棉被,摸落去暖笠笠,就好似啱啱係陽光曬完咁,D 味焗晒出嚟。雖然佢無紫外線,未必殺到菌,不過烘乾的同時備有防蟎功能,可以殺死塵蟎,從而趕走致敏源,算係陽光不錯的代替品。

▲ 同普通暖風機最大的分別係佢個特製三面噴嘴。


▲ 主要將噴嘴放入床褥及被中間就可以開始烘被。

▲ 烘被的過程會有暖風散出,會搞到成間房都幾暖下,而且會有少少味係被散出嚟,所以烘緊就盡量少入房啦。

落雨天迅速吹乾鞋襪

除咗曬被,暖風仲可以用嚟烘乾衣物同鞋襪。如果落雨天整濕咗對鞋,只要 5分鐘就可以清除鞋內濕氣了。不過,雖然話可以用嚟吹衫,但出風口唔大,而且係針對性,如果黃梅天洗咗機衫都唔可能一次過吹晒,最多都只係令室內濕度下降咁解。

▲ 出風口可以調較,以直接吹住鞋襪。


▲  如果想快,可以拉出噴嘴直接吹鞋入面,方法就同用風筒差唔多,不過肯定成屋臭晒囉!


▲ 睇網上有人教可以將曬被寶放入衣櫃,利用緊密的空間烘乾衣服。不過我個衣櫃 (最整齊嗰個)太多衫了,根本放唔入。

依莉詩:「曬被唔駛睇天氣」

呢部曬被寶其實係一部暖風機,只係因為多咗個噴嘴,所以可以用嚟烘被咁解。而呢個烘被功能又真係幾方便,唔駛再搵地方曬,係番張床就得。雖然烘的過程間房有 D 熱同有陣味,不過都好快散,而且操作的時間都好靜,就好似開咗風扇咁細聲,按個鍵去做其他嘢,90分鐘之後番嚟收被,方便好多。加上佢本身就係暖風機,冬天可以保持室內暖笠笠,夏天落雨又可以吹乾鞋襪,機身都算輕巧細小,就算多舊嘢放係屋企,都總算一年四季用得著。

 

售價: $ 1,880
查詢:2833 0955

相關影片 :

Published by
依莉詩