Categories: 數碼港女週記

港女科技一週:Siri,救我呀!

Published by
Grace
Share

我一日來回屋企同公司要搭成 30 個地鐵站,返工放工繁忙時間總會遇上 行李、行李s 和行李ss ,車廂逼過沙甸魚罐頭,但人逼人 逼行李逼樂器 也不是最壞的情況,最壞的情況是一星期總會遇上最少一兩次車廂內有人不適,不論男或女也有機會突然不支倒地,每次見到這些情景都使我擔心不已。

小妹其實由細細個開始已經體弱,試過在不同地方暈倒,所以我成日都會諗,如何在與街上人互不相識的情況下,除左報警 call 白車,可以令佢地通知到我認識的人。我試過將家人朋友的聯絡方法放在銀包入面身份證附近,諗住佢地可能搵我張身份證的時候會一併睇到。後來我發現既然我一般都會拎住部電話係手,係咪 set 定啲家人朋友的聯絡方法做 favorite 會好啲呢?但我 set 完先發現,我電話一上左鎖就睇唔到架喇喎,於是上網睇下有冇啲 Apps 可以令你係電話上鎖的狀態之下,都打到電話(除左 Emergency Call)。

可惜,我暫時搵唔到,但係有讀者話俾我聽一個秘技!睇到文末會有實試!同時我唔覺意發現左一個方法!就係嗌 Siri 出黎幫你!

不過千祈唔好同 Siri 嗌救命…「喂!Siri!救命呀!」

 

佢只會話你聽就近警署的位置然後開地圖帶你去… 咁樣唔得喎,我嗌救命 Siri 都唔幫我打 999。

不過其實 Siri 都好醒,只係大家都好少用,你可以轉一轉方法,喺你暈低之前用盡全力大叫:

「喂!Siri!打俾(「我」或任何你信任嘅人,例如媽媽)!」

 

咁樣 Siri 就可以喺冇解鎖的情況下自動開 Speaker 打電話俾你預先設定的聯絡人或你信任嘅人架喇!

不過要留意返以下幾點:
第一.更新)要用 iPhone 6s 或 6s Plus 先做到!如果係 iPhone 6 或以下要駁住電先叫到 Siri 出黎(駁住尿袋都得架!)

第二.事前要 Enable 左「Hey! Siri」*iPhone 6s 或 6s Plus 的電話係認聲架,其他人嗌 Siri 係唔會出黎架。

第三.係 Siri 設定個度預設我的資料,當你嗌「Siri,打俾我」,Siri 就會打俾你預設嘅人。


第四.雖然 Siri 都認到,叫 Siri 做野個陣最好都唔好中英夾雜啦!

(以下資料由讀者提供,Thank you 🙂 )

唔知有幾多人有用過呢? iPhone 有隻 App 叫「健康/ Health」,佢可以夾埋其他運動 Apps 黎偵測活動量,如果你有用佢來記錄身體狀況,裡面有晒數據分析,夾埋 Apple Watch 用就更好,可以測埋心跳、睡眠等等。而你更可以製作一張個人醫療卡,將個人的身體狀況寫入去(例如你係長期病患、有藥物敏感、食緊啲咩藥),最犀利嘅係可以加緊急聯絡人資料入去,當你剔左「鎖定時顯示/ Show when locked」,就算電話上鎖,都可以睇到你的身體情況或緊急聯絡人資料!好幫到手!

開啟 Health App,係 Medical ID 輸入你的身體狀況(圖中資料係老作架啫),按 Done,就會 Save 低係電話。
電話上鎖的時候,按 Emergency,入到去左下角就會有 Medical ID,㩒入去就會睇到你的身體狀況及緊急聯絡方法喇!

(再一次多謝讀者提供資料 ❤️)

其實咁,萬一真係咁唔好彩身體有不適,千祈唔好啞忍怕老尷怕俾人鬧廢青,一定要搵人幫手呀!我相信一定有熱心的途人或乘客讓座俾你或者幫你聯絡車長嘅。

Published by
Grace