手提電話

定價近 6k!LG V20 港行正式發佈

Published by
Edward
Share

今日除了 Android Pay 外,手機亦有新發佈。LG 就終於在香港發佈 V20 這部全新旗艦,它是全球首部內建 Quad DAC 晶片的智能手機,而且經過 B&O 調音,講音色來說可說是現時 Android 手機最強。不過售價方面卻真的很「進取」,達到 $5,998,幸好與韓版一樣附送 B&O 耳機,唔知大家會否覺得抵番?

▲港版與韓版 V20 一樣,也是隨機附送寫明是 B&O 品牌的耳機,機背亦有 B&O 品牌印著。

不過據一些小道消息指,其實 $5,998 這個定價只是「建議零售價」,在街舖很有機會只賣 $5,398,唔知會唔會令大家更心動?至於 V20 表現如何?早前我們就已經測試了韓版,有興趣可點按以下連結睇番。

送 B&O 耳機 !韓水 LG V20 抵港開箱 + 手感初步評測

Quad DAC 真係有提升?LG V20 韓水音質艾域初步評測

LG V20 深入評測 Edward:熒幕靚但鏡頭質素一般!


相關文章:
  • Samsung OLED 電視機 今年將使用更多 LG WOLED 面板
  • Meta、LG 合作 Quest Pro 2 項目 挑戰 Apple、Google、Samsung 頭戴裝置

  • Published by
    Edward