買物情報

新界東 / 北果迷有福了!沙田 Apple Store 鐵定 30/6 開幕

Published by
Edward
Share

近幾年香港 Apple Store 愈來愈多,繼尖沙咀廣東道店開幕之後,來緊又有多間!今次屬於香港第 5 間 Apple Store,位於沙田的新城市廣場(Zara 樓上),鐵定會於 6 月 30 日 10am 開幕,據聞除了有商場內的一層外,上面還有兩層「玻璃屋」式的建築,唔知係咪真呢?今次又會有咩紀念品呢?不過肯定的是,住在新界東 / 北的果迷,以後要去 Apple Store 就唔一定要去又一城店了,方便好多!

▲在 Apple Store 專頁上已見到 New Town Plaza,即是沙田新城市廣場的名稱在列表中了。

▲筆者上星期去視察過環境,現場已一早圍上 Apple 標誌的圍板,看來裝修應該已進入最後準備階段了。


相關文章:
  • 中國大陸第 57 間 Apple Store 本月稍後時間上海開業

  • Published by
    Edward