想呃人.反被呃 iPhone

Published by
串哥
Share

琴日有個客走黎訴苦話自己個仔好唔生性。事源佢個仔得 19 歲,係網上識左個 13- 14 歲的o靚妹仔,傾傾下就約人地出黎唱K 以為得米啦,點不知唱唱下K 個女仔扮電話無電叫個男仔借電話比佢,又扮嘈走出去傾,點知個男仔等等下唔見個女仔踪影先知道中左伏。

然後立即去警局報案,差人話佢無野証明個女仔偷左佢部電話,好難強制性捉佢返黎盤問喎,差人話會幫佢搜集証據,夠料先做野。個男仔以為單 Case 就咁完結啦,點知又真係柳暗花明又一村,差館打黎話有人恰到部 iPhone,叫佢親身上黎認領,點知原來果部真係個男仔部 iPhone,不過 sim card 比人蚊走,同埋成部機鎖死左 ( Password 錯太多 Pin Lock ?),無法打開睇入面的野,所以無辦法証明比差人聽呢部 iPhone係佢,眼白白部機拿唔返來….

串哥即時安慰佢:大哥,轉個角度睇你個仔一部 iPhone 買個教訓算好抵,而且個女仔未成年,如果你個仔色心起做錯事,到時個女仔先威脅你個仔幾十萬,無的話就報警,咁的話你個仔監都有得坐呀!係咪?點知個客頭擰擰,唉點解我個仔咁蠢,第一次就惜電話比人,仲要自己唔望實...串哥又覺得佢個仔純得可愛,對人全無機心。各位會員,電話真係唔好亂借比唔熟的人,尤其而家d女仔好興玩借部 iPhone 黎打機。

Published by
串哥