Categories: 潮流手錶

香港版行貨 Apple Watch Sports 開箱篇

Published by
Edward
Share

今日是 Apple Watch 正式在香港開售的大日子,而早前透過 AOS 訂的人,應該今日會有第一批用家收到實錶,Edward 正是其中一個幸運兒。早前小編訂了 Apple Watch Sports 版,打算平平地玩下,而且做運動時都可以戴住。未試機之前,先為大家帶來呢隻錶的開箱文啦!

▲Sports 版個盒真係好長……大家從上圖可以見到成條手臂咁長呀!

▲Edward 的是 42mm 版 Apple Watch 白色版本。

▲開箱了,出刀!

▲打開盒蓋,可以睇到一條長長的盒。

▲撕開封條,然後就可以睇到白盒真身(好似以前的筆盒 lol)。打開就可以見到 Apple Watch 真身了。

▲盒蓋內裡可以睇到 Watch Sport 字樣,而且用絨面,唔驚刮花錶面。

▲拎住上面相片呢個位,就可以拿出手錶了。

▲保護帶上面有教大家點戴添!

▲再睇番包裝盒,入面有條長長的紙盒,入面見到正常一定有的官方說明書。

▲原來仲有條錶帶送架!裝了係錶個條係 M/L size,而送個條就短些,是 S/M size。

▲然後包裝盒就底,就係火牛同埋 USB 充電線。

▲今次 Apple Watch 隻火牛真係好細隻,大家見到同 Edward 手掌的比例就知。

▲而且個火牛好特別,底部係完全平嘅,只要拉起中間的插腳,另外兩隻腳就會自動彈出。而收藏時候只要按下去就會變為一個小長方體的樣子,好方便外攜使用呢!

▲而今次 Apple Watch 的重點,就係呢條磁力充電線。

▲大家要留意,充電線連接 Apple Watch 一邊的磁石頭,只有一邊是有磁力的,要將有少少凹的一邊移近 Apple Watch 錶底,就會自動吸附在一起,然後就可以充電了。

▲充電位磁力都算唔錯,就咁吊起都唔會甩,有啲似 MBA 上面插 MagSafe 火牛的感覺。

▲如果用完全平個邊係吸唔到的。

小結:包裝都算體貼

睇完香港版 Apple Watch Sports 版的包裝,其實都幾體貼,唔止遷就手臂較幼的用家,配備埋 S/M 較短的錶帶之外,個充電火牛可以摺成一個小長方體,方便外攜使用,呢啲位都可以睇到 Apple 好注重所有細節。現在 Edward 就幫緊隻 Apple Watch 充電,同埋同自己部 iPhone 5c 做好配對先,一陣再同大家講講戴上手的感受啦!


相關文章:
  • Apple Watch X 結構改變 將採用較薄電路板物料
  • Apple Watch 被指有「誤觸」情況 外媒:Apple 內部文件承認問題
  • Apple Watch 官網終於展示技術規格 之前未有個別展示詳細規格

  • Published by
    Edward