創業 102:止頭痕搵精叻 intern 配方

Published by
Edward
Share

「萬事起頭難」,相信所有 Start-up 人都會覺得搵人才係一大難關,畢竟 Start-up 公司開初資金有限,有經驗真係未必請得起。暑假將至,唔少大學生都會考慮申請到各機構成為實習生,希望於短短的仲夏,增進工作經驗;而相信 Start-up 公司請實習生不但係最划算的提高生產力做法,更係磨練自己領導力同推廣公司品牌的大好機會!但究竟如何吸引戰鬥力強嘅 interns 選擇初創公司,從而搶先係佢地畢業前「落訂」聘請做全職員工呢?咩專長適合請做初創公司嘅 interns 呢?Unwire Space 第二次聚會就請來 GreenTomato 的 Chief Designer Barry Lai 上來同各位 start-up 老闆同有心創業的年青人交流。第二次聚會會在 5 月 8 日晚舉行。名額有限,有興趣的朋友就快點報名啦!

Unwire Space 初次小聚會詳情:

日期:2015 年 5 月 8 日(星期五)
時間:19:30pm – 22:00pm
地址:觀塘
名額:先報名先得,額滿即止.

Unwire Space 初次小聚會內容:

  • 著名本地 start-up GreenTomato 首席設計師 Barry Lai 分享個人經驗 - 題目:Start-up 挑戰 102:止頭痕搵精叻 intern 配方
  • 有充足時間讓參與者向 Barry Lai 請教從 interns 尋找人才心得
  • 所有參予者均有時間分享自己的 start-up 創業之路,如有難處亦歡迎提出,出席者可能會是能為你解疑難的「貴人」
  • 大會將會提供輕量茶點,等大家食住傾唔驚餓親

GreenTomato 首席設計師 Barry Lai 小檔案:

GreenTomato 是香港著名的 Start-up 企業,創立自 2003 年,是亞洲流動企業方案及流動技術的領導者及專家,多年來設計出多個既實用亦介面漂亮的大熱程式,包括:Hong Kong Movie、TalkBox Voice Messenger 等,並屢獲殊榮。而 Barry Lai 就是 GreenTomato 的首席設計師,多年來帶領團隊為不同方案,設計出既 user-friendly 亦 eye-catching 的 APP 操作介面,在聘請員工、甚至 interns 實習生,以及管理和帶領團隊上有很多心得。

名額有限,先到先得,start-up 老闆或有心創業的朋友,快快報名吧! (注意: 完成 $20 輕晚餐付款才算完成登記。)

如看不到表格請按此。

[wufoo username=”unwire” formhash=”ze4kpul0gqji36″ autoresize=”true” height=”528″ header=”show” ssl=”true”]

Published by
Edward