Categories: 影音產品評測

小編 :「好慳位 最啱睇串流」 – 實試小米小盒子

Published by
David
Share

上星期小米發佈「小米 Note」其實同場仲有配角「小米小盒子」,雖然佢唔係「小米盒子」升級版,但超迷你體積都吸引唔少人留意,想知佢用起來跟「小米盒子」有咩分別,就等小編 同大家研究一下。(以下有更多資料。)

輕鬆接駁 超慳位

「小米小盒子」聽個名就知賣點「細」,它體積只有一個「旅行插蘇」,而安裝方法亦同插蘇一樣「直插」就得,毋須再接駁電源線或火牛,因此盒子只佔用拖板上的一個插頭,小編 認為這個設計非常慳位! 機身方面,盒子其實只有 1 個 HDMI 輸出,配件亦只有 1 條 HDMI 線及 1 個藍牙遙控器,基本上唔睇說明書都知點運作。

 ▲  小米小盒子的包裝非常精美。

 ▲ 盒內配件只有盒子、HDMI 線及遙控器。

 

▲ 插上拖板後只須駁 HDMI 線到顯示器便可使用。

「小米盒子」介面、裝 App 要靠網

「小米小盒子」體積細,但開啟後便發現熟識的介面,因為兩者採用相同介面,裡面大家可找到電影、劇集及綜合節目等欄目,小編 隨便選幾個都可順利播放。當然盒子唔會「齋睇」預設內容,因此我估大家最想知都係如何在冇 USB 情況下安裝 apk。其實方法很簡單,只要把電腦或手機連到相同網絡就可透過網絡安裝,但這個方式只限 apk 檔,不能把影片移到機內,因此「小米小盒子」用途主要用於收看串流,如果想自家內容就可能要用返「小米盒子」。

▲ 「小米小盒子」的介面跟「小米盒子」相同,而且試播時都很順暢。

 ▲ 在應用程式選單最右邊可找到「快捷安裝」的選項。

 

 ▲此時電腦只須輸入相同的 IP 地址就可把 apk 安裝到盒子內。

▲ 盒子支援 1080p 60Hz 輸出。

 ▲ 從 Antutu 可以看到盒子搭載 MediaTek MT8685 處理器及 1GB RAM,於測試可錄得約 21,000分。

小編 :好慳位 最啱睇串流

「小米小盒子」設計「的骰」慳位,擺放幾乎唔佔用多餘空間,用來睇下串流節目是個唔錯選擇。不過,「小米小盒子」最大缺點係連 1 個 OTG USB 都冇,即使唔係用來駁 USB 睇片,有時想駁鍵盤滑鼠都被迫用藍牙,再加上售價都要 $199 人民幣(約 HK$247),長遠使用都係「小米盒子」比較方便。

售價: $169 人民幣


相關文章:
  • 【評測】小米 14 外形 手感 相機 屏幕 效能開箱評測
  • 【評測】小米 14 Ultra 外形 手感 相機套裝 影相拍片 屏幕 效能開箱評測
  • 【評測】Redmi Buds 5 Pro 外形 佩戴感 功能 音質開箱評測

  • Published by
    David