Categories: 旅遊潮日物報

依莉詩帶你遊:日本大阪光之饗宴「遊走夢幻般的星光大道!」

Published by
依莉詩
Share

噚日介紹過的 京都琉璃溪彩燈祭 地點比較偏僻未必個個都有時間去,今日就等我依莉詩帶大家去大阪,睇幾個光之饗宴中比較大型的燈飾啦!

大阪俾依莉詩的感覺同香港差唔多,都係一個大城市,而燈飾都係穿插街道同商場之間,但唯一唔同的是大阪會有系統地將每年冬季的燈飾整合成仲叫「光之饗宴」的活動,並一次過推廣,更方便遊客去欣賞。當然因為旅程的時間有限 (小編年假有限),所以我都無去晒所有景點,不過就從中挑選咗幾個比較大型的同大家分享。

藍色的海洋王國

頭一兩次去大阪多數都會買大阪周遊卡,貪佢包車費之餘免咗唔少景點入場費,而當中天保山摩天輪可以話係必到,(香港坐一次摩天輪要成舊水架!),亦因為咁我推薦大家走去埋旁邊的海游館前廣場睇燈飾。海遊館的燈飾以藍白為主,每棵樹、每級樓梯都有燈,只是這些已經很漂亮了。再走入去會有多個用燈砌出來的海浪,加上不斷改變顏色的摩天輪做背景,構成美麗的圖畫。

▲ 單單係行上去的呢條藍白間樓梯已經好迷人了。

▲ 燈柱上的燈飾一條條懸掛,好似一隻隻水母係空中飄浮。

▲ 上到廣場有多個用燈砌出來的海浪,加上不斷改變顏色的摩天輪做背景,構成美麗的圖畫。

▲ 因為時間關係我無入到海遊館,但隔住圍欄見到入面有好多隻企鵝燈飾

築港 ‧ 天保山冬季彩燈

日期:2015年 11月 25日 至 2016年 3月 6日 (17:00-22:00)

地點:海游館前廣場

梅田一帶商場的小雪人

梅田係多條鐵路的交匯處,亦係多個大型商場匯聚的地區,所以有多個小型燈飾散落各處。新春搶福袋期間, 大家不妨留意下身邊有無小雪人出沒啊!

▲ 係大阪駅見到樓梯上有兩個雪人,非常可愛。

相片來源:Facebook@ 梅田コネクト

▲ 樓梯的另一端係一個溜冰場,旁邊有個電子 BB,只要係抱下佢、搖下佢,氹得佢開心,溜冰場的燈光就會變色,仲有音樂添!

相片來源:Facebook@ 梅田コネクト

▲ 另外,梅田阪急大廈一樓有多個童話風的聖誕櫥窗,不過我諗依家去應該見唔到了。

Twilight Fantasy~光が奏でる水のハーモニー~

日期:2015年 11月 4日 至 2016年 2月 14日 (17:00-23:00)

地點:大阪車站城時空廣場

相片來源:Facebook@ 大阪光の饗宴実行委員会

有表演有美食-中之島公園

最後介紹的地方今年已經完咗,不過我都想在此推介一下,等大家下年聖誕去大阪的話可以多個選擇。大阪市政府周邊 至 中之島公園的燈飾算係光之饗宴中最大規模的景點,而且從地鐵御堂筋線和京阪電車的「淀屋橋站」、地鐵界筋線和京阪電車「北濱站」1號出口出來行唔洗 5分鐘就到,非常方便。呢度唔單止有燈飾睇,每晚隔 15分鐘左右,圖書館會有光雕表演,旁邊亦有多架美食車同小食攤位,等大家行到攰可以食下嘢。

▲ 每晚隔 15分鐘左加都會有光雕表演,配合音樂同燈光改變,懷舊的圖書館建築變得生動起來。

▲ 再行入一 D 有一條樹燈路,每晚指定時間 D 燈都會配合音樂由黃色轉成其他色,一閃一閃。

▲ 雖然比起 琉璃溪彩燈祭 多人,好難停下來影相,不過係樹間走過氣氛亦很好。

▲ 而公園的一邊亦變成燈海,一條條海豚係上面跳躍。

相片來源:Facebook@ 大阪光の饗宴実行委員会

▲ 樹上掛滿小朋友畫的許願包。

▲呢度規模都幾大,可惜入唔到去,未必能滿足自拍意慾啦!

▲ 天寒地凍係時候食 D 嘢暖下胃,呢度的美食車同小食攤位有好多特色美食。

▲ 而我最欣賞的是呢串 500 yen 的和牛串,食落軟淋淋、鹹鹹地,仲好多肉汁,真係好想食多幾串啊!

OSAKA光之文藝復興2015
日期:2015年12月12日 至 25日 (17:00~23:00)
預覽點燈 11月29日 至 12月11日
閉幕點燈 12月26日至 2016年1月17日
地點:大阪市政府周邊 至 中之島公園

依莉詩點評

大阪的光之饗宴同京都琉璃溪彩燈祭好唔同,一個熱熱鬧鬧,一個寧靜浪漫,不過同樣俾香港的大型得多,所以去開大阪點都要停下來欣賞一下。

 

 

Published by
依莉詩