Edward:「俾多 1k 買安全?」BlackBerry Leap 初步評測

Published by
Edward
Share

市面而家好多平價的智能手機,千中甚至千頭已經有交易,唔少仲要係中國品牌。不過有些人會覺得用中國手機唔耐用之餘,仲有可能秘密將手機內的敏感資料傳送到不知何方的伺服器,看似有點危險。BlackBerry 今日就係香港推出 Leap,$2,588 就買得到,感覺好似俾多 1k 買個安心?但實際用落又點?Edward 而家同大家講講。

手感唔錯有啲重

先講 Leap 的手感吧,它與過往的 BlackBerry 手機相比,它的機背採用較有質素的膠殼,拿係手度感覺係幾唔錯。另外,它的機背兩邊都採用「收邊」弧形設計,令用家單手拿住有 5 吋熒幕的 Leap 時,更容易以單手操控。不過作為塑膠手機,Leap 相比其他同價手機(例如:小米),機身有點墜手,雖然未至於會累,但感覺就係太有「份量」了。

▲機背採用呢種粒粒塑膠殼,手感比之前的 BlackBerry 平價機更好,不過遺憾是以後就無了可拆殼換電的設計……

▲機背邊位採用「收邊」弧形設計,單手操控算係舒服。但係機身又有一定「份量」,長時間拿又會抵消了那份舒適感……

▲既然唔可以拆機背殼,所以插 SIM 卡同 microSD 記憶卡都要在機身左側,而 SIM 卡是採用 Micro SIM,而非時下流行的 Nano SIM。

▲入門機支援 64GB microSDXC 卡算令小編意外,不過記住要下載 patch 先至可以支援得到(係呢個介面直接下載就得)。

電量官方稱可使用 25 小時

Leap 的另一特點,就是特長的使用時間。官方表示,Leap 在 Heavy Use 的情況下,可以最高使用 25 小時,原因除了內建 2,800mAh 容量電池外(BlackBerry Passport 表示有 3,450mAh 電……),新的 BB 10 OS 亦加入了電池省電模式管理(Android 陣營表示早已有此功能……),因此可令手機使用時間有效提升。不過 Edward 從內建的電池管理介面睇到,它的 2,800mAh 容量電池,實際只能用到 12 小時左右,未去到官方所稱的 25 小時。由於測試時間有限,所以 Edward 很難確認它的真假啦(或者它的省電模式真係咁勁都唔出奇……),但對此使用時間,Edward 仍有保留。

▲Leap 內建了 2,800mAh 容量電池,在 BlackBerry 手機來講算係多(比佢多的就只有 Passport)。

▲在 Leap 採用的 BB10 OS 內,更加入了電池省電模式管理,令手機使用時間能有效延長。

▲不過從手機內建的電池使用量監察介面,可以見到 89% 電池可以使用 9 小時,這就奇怪了:為何 100% 電池的情況下可以用到 25 小時?就算加了省電模式應該都無可能咁誇張掛……(如以此使用量推斷,Leap 應該只能用到 12 小時左右……)

四年半前 Android 機規格「復活」!出奇地順但……

相信大家見到 BlackBerry 手機賣到 2 千幾,都會好奇怪:BlackBerry 好似一向都唔太打超平價市場架喎,之前部 Z3(已經係接近一年前)先至平得過部 Leap!今次又咁好死?無錯,呢個係「將貨就價」的機款!點解咁講?佢用的規格,可以講得係 4 年半前 HTC Sensation XE 所採用的硬件(影片內講錯了是兩年前,謹此致歉~~~):Qualcomm Snapdragon S4 Pro MSM8260 1.5GHz 雙核心處理器、2GB RAM(呢個就比當年的 Sensation XE 多一倍幾)、16GB ROM、同埋 5 吋 720p 解像度熒幕(熒幕係靚過 4 年半前嘅……)。Edward 本以為部機一定窒到阿媽都唔認得,但係配合 BB10 OS 又出奇地順暢,無論係入 APP、操作或者出 APP 都唔見有窒的情況,十分驚喜!不過始終呢粒係舊到唔舊的 CPU,RAM 又得 2GB,所以係 multi-tasking 上 Leap 的表現只屬一般,開得 5 至 6 個 APP,部機就會 hang hang 地。

值得一提的是,Leap 同其他採用 BB10 OS 的 BlackBerry 手機一樣,都可以透過裝 APK 或者 Amazon App Store 下載並安裝 Android APP,平時用開的 MTR、布卡漫畫、HKTV 等全部都裝到而且 run 到,一部手機可以用到兩個 OS 的 APP,係其他平台俾唔到用家的彈性體驗。

▲雖然採用 4 年半前的 CPU,但係配合 BB 10 OS,部 Leap 又出奇地順暢!

▲BB 10 OS 本身個介面都幾易用。

打字鍵盤都有建議字,打左幾粒字,當出到之後係個字母度向上一劃就輸入得到。

▲最重要係連 Android APP 都可以 run 到,大家見到 myTV、MTR Mobile、白貓、布卡漫畫全部都裝得到。

▲試過 HKTV APP,入到 APP 兼可以流暢睇直播。

▲用布卡漫畫來睇漫畫都無問題。

5 吋 720p 熒幕表現嘛……還好

Leap 採用了 5 吋 720p 熒幕,整體表現上算係還好啦,不過其實而家比 Leap 平但提供 1080p 熒幕的機款都有唔少(例如:之前推出的小米 4i),係咁嘅情況下,小編就覺得係性價比上硬係差少少喇,畢竟 720p 同埋 1080p 熒幕係顯示質素、銳利度上都差唔少。不過如果大家係為了「保安」,咁就無得好講啦。

▲5 吋 720p 熒幕,質素嘛……還好啦。

▲文字顯示上係 720p 熒幕來講算係不錯,而且亦無明顯偏色情況。

800 萬像素鏡頭質素一般

最後就講講鏡頭啦。同之前的 BlackBerry 手機一樣,今次係 Leap BlackBerry 仍堅持唔升級,繼續沿用同一個 800 萬像素鏡頭,質素來講小編覺得只是一般,雖然色彩算自然,但係銳利度唔夠,而且放大後有明顯油畫化的情況,Edward 可以講用於「網絡用途」是夠用的。

▲BlackBerry 睇來學 Apple,堅持繼續用 800 萬像素鏡頭唔升級。

▲相機介面算係易用,可以較的東西唔多,拍片方面最高可支援 1080p 或 720p 60fps。

▲相機拍攝出來的相片,質素嘛……只屬一般。

▲100% 放大相片,可以見到油畫化情況幾明顯。

Edward:「俾多 1k 買安心……僅此而已!」

整體來講,BlackBerry Leap 係表現同埋規格上,確實係一部 BlackBerry 入門機,亦俾到入門機應有的表現俾大家,對於想買部 2nd phone 玩玩的 BlackBerry 粉絲來講,應該可以收貨。不過,用呢個價錢,買部用 4 年半前出的 CPU 的手機,真係有冇搞錯!(小編 :清舊貨都有個譜呀!!!!)或者咁講,如果大家想俾多 1k 買個安心,以免個人資料洩漏到唔知世界邊個角落,BlackBerry Leap 係值得嘅。但如果以性價比來講,隨時買部 Moto G 都真係比佢抵玩!

 

售價:$2,588
查詢:BlackBerry(hk.blackberry.com)

Published by
Edward