Categories: 手提電話

雙曲面熒幕?可旋轉鏡頭?傳聞 Letv 手機二代設計圖曝光

Published by
Edward
Share

之前 Letv 係香港推出手機,話推最後又唔推,最終只係推出少量測試版,搞到滿城風雨。據知情人士指 Letv 是打算直接係香港推出二代機款。今日傳聞係二代機款的設計圖就係網上曝光,唔止具備金屬外殼,仲擁有雙曲面熒幕同埋可旋轉鏡頭!如果屬實,似乎都幾靚喎。

據中國媒體表示,呢部二代 Letv 手機會採用雙曲面熒幕,但弧度會比 Samsung 的 S6 edge 少一些,所以估計應是現時中國品牌手機極流行採用的 2.5D 熒幕,即熒幕兩側會採用微弧設計,加強操控手感。此外,它的鏡頭會採用 Sony IMX300 模組,像素為 2,300 萬,感光元件尺寸則為 1/2.3 吋,並可拍攝 RAW 相片。而最特別的是,Letv 手機二代的鏡頭會同 Oppo 之前推出的 N3 一樣,採用可 360 度旋轉的鏡頭,不過旋轉模式並非像 N3 般垂直旋轉,而係橫向旋轉。

除此以外,機身會採用更加圓潤設計,亦有機會採用金屬物料機背,而機邊有一條粉紅色似乎會發光的帶,據稱更會設有獨立感應元件,但究竟用來做咩?資料就未有說明。

至於規格方面,它會採用 Qualcomm 最新的 Snapdragon 820 處理器,如果屬實將會係全球首部採用此處理器的手機。此外它具備 4GB RAM、5.7 吋 QHD 2K 熒幕、最少 32GB 內置儲存空間,亦支援 Qualcomm 的 Quick Charge 3.0 快充技術。

據知今次呢部 Letv 二代手機,將會係樂 1 及樂 1 Pro 的繼承產品,而樂 Max 的「繼承機」,會再遲啲先再發佈。如果今次呢部 Letv 二代手機真係推出,唔知大家覺得點呢?

來源:快科技

Published by
Edward