實用技巧

【unwire 小技巧】3 步踢走 Windows 10 廣告

Published by
丫丫
Share

之前大家仲用緊 Windows 7 或 Windows 8.1,都會千方百計希望將工作列彈出升級至 Windows 10 嘅廣告關閉。好喇,當大家自願又好,被迫又好咁升到上 Windows 10,但就發現喺工具列右下角,時不時都會有唔同軟件彈出嚟嘅廣告,真喺令人好鬼煩!

▲部分 Windows 10 的電腦可能會出現鎖定畫面是否加入小提示等選項,只要喺「設定」中進入「個人化」,選擇「鎖定畫面」,如果見到有「加入提示」之類的選項,就可以選擇關閉。

▲開始功能表會有不同的動態磚,但有部分其實不必要嘅建議應用程式,大家可以選擇在「個人化」最底的「開始」,關閉「偶爾在[開始]顯示建議」。

▲平日在畫面右下角的工具列,不時會彈出對大家無用嘅提示,可以打開「設定」中「系統」一欄,選擇「通知與動作」,獨立關閉不需要顯示通知的程式。

▲另外,若不想被程式追蹤到你的動向,可以在「設定」中選擇「隱私權」,在「一般」選項停止讓程式取得廣告識別碼。

Published by
丫丫